tromaktiko: Απάντηση σε: "Γελοιότητες σε εφορία"

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Απάντηση σε: "Γελοιότητες σε εφορία"



Ας μου επιτρέψετε να αναφερθώ στην δημοσίευση ¨Γελοιότητες σε εφορία¨ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_8902.html
Τελικά δεν υπάρχει ένας άνθρωπος ο οποίος ήρθε σε επαφή με μία Δημόσια Υπηρεσία και να μην έχει κάποιο παράπονο.
Δεν μπορεί όμως όλοι να είναι σκάρτοι. Κάπου σίγουρα θα υπάρχουν και μερικοί άξιοι υπάλληλοι.
Παθόν υπήρξα και εγώ αρκετές φορές στην ζωή μου. Όμως η διαφορά μου σε σχέση με τον κύριο που αναφέρεται είναι μια και πολύ απλή. ΑΝΤΙΔΡΩ.
Αν όλοι οι πολίτες στο πρώτο στραβοπάτημα του κάθε δημόσιου υπαλλήλου απλά ανέφεραν το γεγονός εγγράφως στην υπηρεσία του δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτή την κατάσταση.
Οι δημόσιες υπηρεσίες αν έχουν γραπτή αναφορά του συμβάντος είναι υποχρεωμένες να αντιδράσουν. Ένας αριθμός πρωτοκόλλου και όλα παίρνουν τον δρόμο τους.
Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι όταν κατέθεσα αναφορά σε εφορεία προσφάτως αλλά και στην ΓΑΔΑ πριν αρκετά χρόνια βρήκα το δίκιο μου.
Καταλήγω λοιπόν ότι πρέπει να φύγει από μέσα μας το ¨Ωχ αδερφέ.. εγώ θα σώσω την Ελλάδα!!!¨ και να αντιδρούμε. Έχουμε ευθύνες σαν Έλληνες Πολίτες όχι μόνο δικαιώματα.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!