tromaktiko: Ελλάδα η χώρα που διώχνει τα παιδιά της

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ελλάδα η χώρα που διώχνει τα παιδιά της



Είμαι 30 χρόνων παντρεμένος με παιδί και εδω και 4 χρόνια περίπου εχω ένα μαγαζάκι με λευκά είδη στα Τρίκαλα.
Όταν πρώτο άνοιξα την επιχείρηση τα όνειρα μου ήταν μεγάλα και με όρεξη για δουλειά ήθελα να πετύχω και να εχω ένα λαμπρό μέλλον για μένα και την οικογένεια μου.Δυστυχώς όμως η χώρα μας κυβερνάται από εθνικούς προδότες ανεξαρτήτως κόμματος και αυτό έχει σαν αντίκτυπο τα όνειρα μας να τυναζοντε στον αέρα μέσα σε μια νύχτα.έτσι λοιπόν στην αρχή αυτή η υποτιθέμενη κρίση με ανάγκασε να αλλάξω επαγγελματική στέγη ώστε να μιωσω τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης.πλέον όμως μπορώ να πω με σιγουριά πως ακόμα και έτσι η επιχείρηση μας δεν είναι βιώσιμη και θα αναγκαστω να την κλείσω.το ίδιο συνέβη και με τόσα αλλά μαγαζιά και αυτό διότι οι Ξεπουλημενοι που μας διοικούν με τα καταστροφικά τους μυαλά ξεπέρασαν ακόμη και τους εαυτούς τους.τέλος θέλω να αναφέρω πως σε λίγες μέρες φεύγω από την πολύ αγαπημένη μου πατρίδα Ελλάδα διότι από τον Αύγουστο και μετά δεν θα μπορώ πλέον να θρεψω το παιδι μου.σαν Σερβιτόρος λοιπόν στην Γερμανια θα βγάζω τα προς το ζην για να μπορέσουμε να ζήσουμε ."απο δήμαρχος κλητηρας"που λέει και ο πατέρας μου.ΑΓαπω την πατρίδα μου κι όμως αυτή με διώχνει.κρίμα.....είχα τόσα όνειρα για αυτο...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!