tromaktiko: Μια ζωή θα ζείτε με δικαιολογίες...

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Μια ζωή θα ζείτε με δικαιολογίες...



Τόσα χρόνια δεν ερχόσασταν σε πορείες γιατί θα σας έδερναν τα ΜΑΤ,οι αναρχικοί,οι περαστικοί,δεν θέλατε να είστε κατευθυνόμενα πρόβατα κανενός συνδικαλιστή και κανενός κόμματος.

Αντιθέτως λέγατε πως αν γίνει κάτι ανεξάρτητο θα συμμετέχετε και εσείς.
Σήμερα λέτε πως αυτές οι συγκεντρώσεις δεν έχουν κανέναν κίνητρο και είναι ψευτοεπαναστάσεις.
Αυτές οι συγκεντρώσεις είναι ένα πρώτο βήμα αλλαγής, πολλοί σε αυτές τις πλατείες ίσως να μίλησαν για πρώτη φορά με αυτόν που μένει απέναντι τους και δεν ανταλλάσσουν ούτε καλημέρα.
Όσο γι' αυτούς που λένε πως πρώτα πρέπει να μην διεκδικούμε το βόλεμα μας εμείς, και μετά να διώξουμε τους πολιτικούς, θέλω να του απαντήσω πως είμαι 18 χρονών, ουδέποτε ζήτησα θέση και δεν θα το κάνω ποτέ μου, ζητάω πάντα αποδείξεις, ποτέ κανένας πολιτικός δεν βοήθησε την οικογένεια μου κ.α.
Τι με αποτρέπει να κατέβω στο Σύνταγμα; Έχω να χάσω κάτι; Αντιθέτως έχω να κερδίσω έναν ολόκληρο κόσμο.....
Καναπεδάκηδες για έμενα είστε ίδιοι με τους πολιτικούς που έφεραν την χώρα εδώ, τους συγκαλύπτετε στα εγκλήματα τους, διότι μένετε απραγείς.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!