μαγαζιά και επιχειρήσεις κλείνουν,η οικονομία πάει απο το κακό στο χειρότερο αλλά ΤΟ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ απο όλα είναι ότι οι "μεγάλοι" αποφάσισαν οτι θα ήταν "καλό" να μορφώνονται λίγοι και καλοί,έτσι έθεσαν σε εφαρμογή το τρομερό και σκοτεινό τους σχέδιο : να κλείσουν
όσο πιο πολύ μπορούν τις πόρτες της παιδείας,κοινώς να παίρνανε σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ μόνο όσοι έχουν πραγματικά πεθάνει στο
διαβασμα.Τα θέματα των πανελληνίων δεν ειναι όπως μια φορά και έναν καιρό που αντιπροσώπευαν τις ικανότητες του μέσου μαθητή,έχουν αποκτήσει βαθμό δυσκολίας για μαθητές τουλάχιστον(δεν χρησιμοποιώ το πολύ διότι σημαίνει απο κάτι και κάτω)του 17. Αποτέλεσμα;
Οι μαθητές βαθμού 15 και λιγότερο να μην καταφέρνουν να γράψουν έναν ικανοποιητικό βαθμό που θα τους βοηθήσει να μπούνε σε κάποιο ΤΕΙ και να παιρνάνε επάρχια και αν.Ακόμη θεωρήθηκε καλό και σωστό να κλέισουν τα ΤΕΙ με χαμηλές βάσεις.Τα θέματα όσο παιρνάνε τα χρόνια θα
γίνονται όλο και πιο δύσκολα και η παιδεία όλο και πιο χάλια.Η περίφημη και γνώστη Διαμαντοπούλου πιστεύει πως έτσι θα καλυτερέψει την παιδεία κάνοντας ότι αλλαγές έχει κάνει μέχρι τώρα.Ισχυρίζεται πως σκοπός της είναι να δημιουργηθεί ένα σύστημα παιδείας όπως στο
εξωτερικό.Πως πετυχένεται αυτό βάση με την λογική της Διαμαντοπούλου;Κατεβάζοντας την ύλη μεγαλύτερων τάξεων σε τάξεις μικρότερες ,βάζοντας δύσκολα θέματα στις πανελλήνιες και βάζοντας τα παιδιά σε ενα τρυπάκι που θα πρέπει να διαβάζουν συνεχώς με συχνές επαναλήψεις απο τη στιγμή που θα μπούνε στο γυμνάσιο,αλλιώς θα καταλήγουν εργάτες. Αποτέλεσμα; Να δημιουργηθούν μαθητές robot,χωρίς δική τους κριτική σκέψη,χωρίς δική του προσωπικότητα και το
μόνο που θα πρέπει να κάνουν είναι να διαβάζουν ασταμάτητα.Οι περισσότεροι μαθητές θα τα παρατάνε στο λύκειο και θα στρέφονται προς τεχνικά λύκεια ,μιας και εκεί η ύλη είναι λιγότερη,τα μαθήματα είναι λιγότερα και σίγουρα υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση σε αντίθεση με
το αν τελειώσεις γενικό λύκειο,που μετά μπαίνεις σε ένα ΤΕΙ ή ΑΕΙ και δεν ξερείς ΚΑΝ αν θα βρεις κάποια δουλειά.Το σύστημα παιδεία μας εχει αγκίξει τον πάτο,δεν πάει άλλο πιο κάτω,οι μαθητές
είναι αγανακτησμένοι και η μόνη τους έννοια απο την στίγμη που μπαίνουν στο σχολέιο είναι πότε θα τελειώσει το σχολείο,ενω σε άλλες χώρες τα παιδία ανυπομονούν να πανε σχολειό διότι
τα μαθήματα και οι εργασίες που κάνουν τα ενδιαφέρουν ιδιαιτέρως πολύ διότι ασχολούνται με την επαγγελματική τους αποκατάσταση και βλέπουν και μαθαίνουν για το επάγγελμα που θα κάνουν στο μέλλον,σε αντίθεση με τα ελληνόπουλα,που κοιτάνε να κάνουν ένα επάγγελμα το οποίο θα τους
προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση και δεν κάνουν αυτό που πραγματικά τους αρέσει.Έχουμε γίνει ότι πιο αστέιο στην Ευρώπη,η ύλη που κάνουν τα παιδιά του εξωτερικού στην 3η Λυκείου αντιπροσωπεύει την υλη που κάνουν οι μαθήτες της Ελλαδίτσας μας στην 2α Γυμνασίου,είναι σοβαρά πράγματα αυτά;ΠΩΣ ΝΑ ΑΓΑΠΉΣΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΉΣ ΤΟ ΔΙΆΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΌΤΑΝ ΤΟ ΊΔΙΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ ΚΟΙΤΆΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΑΚΡΎΝΕΙ ΌΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΎ ΑΠΟ ΑΥΤΌ;Κάποτε υπήρχε παιδεία,τώρα υπάρχει εκπαίδευση.Τα παιδία που βρίσκονται στην 1η Λυκέιου (δηλαδή που θα δίνουν Πανελλήνιες,αν δώσουν,το 2013) και όλα τα επόμενα θα τραβήξουν μεγάλα ζόρια,η ύλη που θα πρέπει να μάθουν θα είναι ατελείωτη,ποιός θα κάτσει
να διαβάζει επί 3 συνεχόμενα χρόνια όλη αυτή την ύλη με συχνές επαναλήψεις μέσα στις καλοκαιρινές διακοπές;Οι περισσότεροι θα προτιμήσουν να σταματήσουν το σχολείο ή να στραφούν προς επαγγελματικά λύκεια.Οι μαθητές θα πρέπει να κάνουν φροντιστήρια και ιδιαίτερα απο την
1η Λυκείου και να ξεχάσουν τι θα πει "προσωπική ζωή''.Τι θα κάνουν δηλαδή οι οικογένειες των οποιών το παιδί τους θέλει να σπουδάσει και δεν του δίνεται η ευκαιρία λόγω οικονομικής ανεπάρκιας των γονιών του,ποιόν θα πρέπει να κατηγορήσει,το κράτος και τις επιχειρήσεις που μέρα με τη μέρα απολύουν όλο και περισσότερους ανθρώπους ή τους γονείς του που δεν μπορούν να βρουν μια δουλειά;Τωρά οι περισσότεροι θα σκεφτήτε ερωτήσεις του τύπουμα δεν είναι άδικο ,
τι κάνει το υπουργείο γι'αυτό κτλ. Φίλοι μου,το υπουργείο αυτό ακριβώς σκοπεύει να κάνει ,να βγάλει μαθητές που να μην έχουν χρόνο να σκεφτούν,ναπρέπει μόνο να διαβάζουν/δουλεύουν και όσοι δεν ακολουθήσουν αυτή την πορεία θα αναγκαστούν να γίνουν εργάτες οι οποίοι θα δουλεύουν για τους ξένους, οι οποίοι μέρα με τη μέρα δημιουργούν όλο και περισσότερους εργασιακούς χώρους στη χώρα μας.Η Ελλάδα ξεκίνησε ως μια απίστευτα ωραία και καλή χώρα και τώρα έχει αγκύξει τον πάτο,αντικείμενο γέλιου έχουμε καταντήσει και το χείροτερο είναι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι διότι φταίνε "αυτοί" που τους εμπιστευτήκαμε το μέλλον της χώρας μας και τα έκαναν σαν τα μούτρα τους.Αυτό που θέλω να πω μέσα απο όλα αυτά είναι απλά αναλογιστείτε που θα φτάσει αυτή η κατάσταση σε μερικά χρόνια και τι θα απογίνει η Ελλάδα. Απάντηση; ΣΚΑΤΑ!Το σύστημα σαπίζει μέρα με τη μέρα ,η γνώμη του λαού δεν έχει απήχηση ενώ υπάρχει δημοκρατία,οι μαθητές δεν νοιάζονται ούτε ασχολούνται με αυτά τα προβλήματα και απλά κοιτάνε να τελειώσουν το σχολείο και μετά να μείνουν άνεργοι.Πιστεύουν ότι αυτά είναι προβλήματα τα οποία θα λύσουν οι "μεγάλοι",κάνουν όμως ΜΕΓΆΆΆΆΆΆΛΟ λάθος!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ ΌΤΙ ΕΊΜΑΣΤΕ Η ΜΌΝΗ ΧΏΡΑ Η ΟΠΟΊΑ ΈΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΊΑ;ΓΙΑ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΎ!!Αν δεν
ενδιαφερθούνε οι μαθητές κανείς δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί,είναι το μέλλον τους,αν δεν κάνουν κάτι κανείς δεν θα κάνει.Φιλικά, ο φίλος σας.
Αναγνώστης