Πριν γράψεις για τους εκπαιδευτικούς των σχολείων και περί αυξήσεων μισθών και τα λοιπά, θα ήταν καλό να εξετάσεις και το ζήτημα των φροντιστηρίων.
(αφορά:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_2413.html) Γιατί αν το να πηγαίνω σχολείο είναι δωρεάν παιδεία, τότε η δωρεάν παιδεία θα πρέπει να έχει και ποιότητα. Η ποιότητα των καθηγητών όμως βρίσκεται στα φροντιστήρια, με αποτέλεσμα οι καθηγητές των σχολείων να επαναπάυονται και να μην κάνουν τίποτα, τι υλικο/οικονομικά κίνητρα έχουν;;;;Γιατί όταν κάποιος μαθητής θέλει να τα πάει καλά, δε μπορεί να στηριχτεί στο σχολείο, η μόνη σωτηρία είναι το φροντιστήριο. Όσο για τα όσα μαθαίνουμε, καλά είναι όλα τα μαθήματα που κάνουμε στα σχολεία, και αρχαία και μαθηματικά και φυσική και όλα. Η ερώτηση μου όμως είναι γιατί τα μαθαίνουμε απ'έξω κι ανακατωτά, γιατί δεν αναπτύσσουμε κριτική σκέψη και φυσικά γιατί μαθαίνουμε τα μισά. Το τελευταίο αναφέρεται στο μάθημα της ιστορίας, που θέλουν να το μεταλλάξουν κι από πάνω. Αξίζουν λοιπόν υψηλότερους μισθούς οι υπάρχοντες δάσκαλοι και καθηγητές;;; Μήπως θα έπρεπε αντί για καφεδάκι, να γράφουν επιστημονικά άρθρα;; Σωστές σημειώσεις στα μαθήματα;; Και ποιοί είναι τελικά αυτοί που αξίζουν υψηλότερο μισθό;; ... Μάλλον οι καθηγητές στα φροντιστήρια....
Και αν η απάντηση "άμα ήθελαν να γινόντουσαν και οι γονείς σας καθηγητές" είναι σωστή, τότε η σωστή απάντηση για να πάμε μπροστά είναι το βύσμα....σωστά;;
Ας αλλάξουμε η νέα γενιά παιδιά, από εδώ και μπρος θα δίνουμε αξία στην αξία. Ο Έλληνας μεταλλάχτηκε, ας προσπαθήσουμε να τον συνεφέρουμε, γιατί από τους μεγάλους δε βλέπουμε προκοπη....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ