Ως εκ τούτου, ανακοινώνεται ότι οι μονάδες που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη άσκηση θα δοθούν σε όλους τους υποψηφίους χωρίς να επηρεάζεται η μεταξύ των μαθητών διάκριση για σκοπούς πρόσβασης στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Κύπρου και της Ελλάδας.
Οπως αναφέρεται, στην άσκηση 5 του Μέρους Β΄ υπήρξε τυπογραφική παράλειψη και όχι μαθηματικό λάθος, με αποτέλεσμα να διαφοροποιηθεί ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης.
''Η συγκεκριμένη άσκηση μπορεί να λυθεί χρησιμοποιώντας παράμετρο αντί αριθμητικό δεδομένο'', προστίθεται.
Σύμφωνα με την άποψη της ομάδας θεματοθετών, η συγκεκριμένη άσκηση είναι τετριμμένη και έχει χαμηλό βαθμό δυσκολίας και μέτριο δείκτη διάκρισης.