tromaktiko: Τα ονειρά μας γκρεμιστήκανε...

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Τα ονειρά μας γκρεμιστήκανε...



Είμαι και εγώ μαθήτρια της Γ' λυκείου και αυτές τις μέρες δίνω πανελλήνιες. Η απογοήτευσή μου καθώς και των συμμαθητών και των γνωστών μου είναι μεγάλη. Τα θέματα των Μαθηματικών Κατεύθυνσης και της γενικής ήταν δύσκολα και δεν επαρκούσαν 3 ώρες για τη λύση τους..
Υποτίθεται οτι κυνηγάνε την παραπαιδεία και δεν την αποδέχονται...Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος πως είναι δυνατόν ένας μαθητής που παρακολουθεί μόνο τα μαθήματα του σχολείου να απαντήσει σε τέτοια θέματα? Ούτε με φροντιστήρια και μα8ήματα δεν ήταν δυνατό...!!!Εναν ολόκληρο χρόνο ταλαιπωρηθήκαμε,κουραστήκαμε, μοχθίσαμε και εμείς και οι οικογένειες μας και στο τέλος η πληρης απογοήτευση..! Και η κ.υπουργός άφαντη ούτε να μιλήσει ούτε τίποτα..αλλά λες και τους νοιάζει..??!! Λες και τα δικά τουσ παιδιά θα τα αφήσουν να πάνε σε δημόσιο σχολέιο και να δώσουν πανελλήνιες..??!!! Αυτοί σπουδάζουν τα παιδιά τους με τα λεφτά τα δικά μας και για εμάς δεν τους καίγεται καρφάκι..!!! Τα ονειρά μας γκρεμιστήκανε..
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!