Σχετικά με το θέμα της συμπεριφοράς δεν ήμουν μπροστά, δεν ξέρω καν ποιος είναι ο συνάδελφος οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ, αυτήν που έχει μπροστά του και ο τηλεφωνητής του 185, γράφει πως το Σάββατο τα δρομολόγια είναι ως εξής:
05:35 - 06:35 – 07:00 – 07:50 – 08:15 – 09:10 – 09:30 – 10:20 - 10:45 - 11:35 – 12:00 – 12:50 – 13:15 – 14:05 – 14:30 – 15:25 – 16:00 – 16:40 – 17:10 – 18:00 – 19:00 – 20:20 – 22:10
Όπως φαίνεται η γραμμή έχει αραιά δρομολόγια οπότε εάν εμφανιστεί πρόβλημα σε κάποιο από τα λεωφορεία που εργάζονται σε αυτήν (δύο το Σάββατο) ο χρόνος αναμονής διπλασιάζεται. Το πρόβλημα μπορεί να είναι κάτι έκτακτο (ένα ατύχημα, μια βλάβη) ή μπορεί να μην έχει δρομολογηθεί καθόλου το λεωφορείο από την εταιρία λόγω της έλειψης οδηγών. Το δεύτερο είναι το συνηθέστερο ειδικά τους τελευταίους δύο μήνες οπότε σταμάτησαν να δίνουν βάρδιες σε ημέρα ρεπό. Οι οδηγοί που εργαζόντουσαν σε ημέρα ανάπαυσης (ρεπό) υπερωριακά κάλυπταν 500 βάρδιες καθημερινά. Εδώ και δυο μήνες οι 400 και πάνω από αυτές τις βάρδιες δεν επανδρώνονται.
Η απόφαση αυτή είναι καθαρά πολιτική και στόχο έχει την μείωση των εξόδων μισθοδοσίας.
Αυτός είναι ο λόγος που το δρομολόγιο των 15:25 δεν έγινε, πράγμα που δεν μπορεί να γνωρίζει ούτε ο υπάλληλος του 185 που βλέπει απλά την κάρτα του ΟΑΣΑ. Αν δείτε στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ τα δρομολόγια της Κυριακής που είναι προγραμματισμένο ένα λεωφορείο στην γραμμή θα διαπιστώσετε πως τα δρομολόγια είναι αυτά που σας είπε ο οδηγός. Αν δε ασχοληθείτε λίγο θα μπορέσετε να ξεχωρήσετε και το ποια δρομολόγια κάνει το ένα λεωφορείο και ποια το άλλο.
ΟΔΗΓΟΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ