tromaktiko: Απολύσεις - Λύσεις

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Απολύσεις - Λύσεις



Φιλοι μου επαιτες (ετσι μας καταντησαν)!! με αφορμη παλι την αναθερμανση πολεμου μεταξυ ιδιωτικων κ δημοσιων υπαλληλων θελω να εκφρασω την γνωμη μου σαν Δ.Υ.
κ εγω. Εχω 17 χρονια σαν στρατιωτικος (οποτε θελουν ειμαστε Δ.Υ. η στρατιωτικοι) κ ναι μπηκα με δοντακι!!!!! Ενα δοντακι ομως που φροντισα να τιμησω κ στις εξετασεις που δωσαμε τοτε (δεν εδωσα λευκες κόλλες) αλλα κ κατα την διαρκεια της θητειας μου, αφου κ λεφτα απο την τσεπη μου εβαζα κ βαζω κ ευαρεσκειες εχω κ παρασημοφορημενος ειμαι. Βλεπετε το φιλοτιμο του Ελληνα αλλα κ οι αρχες που μεγαλωσα δεν μου αφησαν περιθωριο να μην τιμω το ψωμι που βγαζω. Παντα ημουνα απο τους χαμενους του ωραριου του μισθου των ρεπο κτλ αφου συνειδητα ποτε δεν ενεπλακησα σε κλικες λυκοφιλίες κοκ...με αφορμη τον ατυπο πολεμο κ τις απολυσεις. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν θελετε να ειμαι απο αυτους που πρεπει να απολυθουν- ασχετως με τα ανωτερο αναγραφόμενα- θα πω ναι κ ας πεινασω αλλα με ενα τεραστιο Α Λ Λ Α!!!! Δεχομαι αυριο την απομακρυνση μου! Απο σαν μισθωτος του δημοσιου....εκ του ιδιωτικου τομεα οποιοι κ εν εισαστε θα κοβετε ΟΛΕΣ τις αποδειξεις εστω κ του ενος €?? Θα παψετε την εισφοροδιφυγη (28 δις) απο την μαυρη σας εργασια??? Θα δηλωνετε το τελευταιο € στης φορολογικες δηλωσεις?? (30 δις) φοροδιαφυγη. Θα κοψετε τις μιζες, τα υπερεπιτοκια, το τρελο περιθωριο κερδους κ τα εικονικα τιμολογια??? Εγω κυριοι ουτε ντρεπομαι, ουτε φοβαμαι, κ κοιμαμαι μια χαρα τα βραδυα για η συνειδηση μου ειναι καθαρη...Εσεις που ζητατε κ κατακρινετε εισαστε ικανοποιημενοι με τον εαυτο σας????? Καντε την αυτοκριτικη σας. Σκεφτειτε ποτε ηταν η τελευταια φορα που κλεψατε το δημοσιο, που καταγγηλατε επιορκο Δ.Υ., που <δωσατε> την εταιρια που εργαζεστε για παρανομιες ή τον προισταμενο σας-αφεντικο- για εκβιασμο?? Όπως ειπε κ ο Στρος Καν πλεον ειμαστε ολοι βουτηγμενοι στα σκατα κ τωρα με τα νεα μετρα μονο με καλαμακι αναπνεουμε. Λυση δεν μπορω να δωσω εγω....Το μονο που ζηταω ειναι σωστες κουβεντες, λογικοι διαλογοι κ νηφαλιοτητα στον εκολαπτομενο εμφυλιο που εμεις οι ιδιοι συντηρουμε!!!!! Ή ολοι μαζι την γροθια στο μαχαιρι ή απλα μεινετε θεατες χωρις ομως λογο!!!!!! Ευχαριστω υπομονη μας και καλη μας τυχη!!!!!!!!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!