tromaktiko: Δημόσια Υγεία

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Δημόσια Υγεία



Θα ήθελα κι εγώ, όπως κι άλλοι αναγνώστες και συμπολίτες μου να εκφράσω το παράπονο μου για τον τρόπο με το οποίο αντιμετωπίζονται οι... Έλληνες ασθενείς την περίοδο της κρίσης!
Είμαι χρόνια διαβητική και ινσουλινοεξαρτώμενη, όπως περίπου και ο μισός πλυθησμός της χώρας μας. Εδώ και ένα χρόνο οι γιατροί μου θεώρησαν απαραίτητο να αρχίσω να χρησιμοποιώ αντλία συνεχούς έγχυσης ινσουλίνης.
Καθότι δημόσιος υπάλληλος και όχι απο τους ακριβοπληρωμένους όπως κάποιοι θέλουν να πιστεύουν, κατέθεσα αίτηση στο ΚΕΣΥ, από όπου μου εγκρίθηκε η χορήγηση της αντλίας. Στη συνέχεια κατέθεσα στον ΟΠΑΔ τα απαραίτητα δικαιολογητικά και το τιμολόγιο αγοράς της αντλίας καθώς και τα τιμολόγια για τη μηνιαία χορήγηση των αναλωσίμων της αντλίας. Η αξία της αντλίας ανέρχεται στα 2000 ευρώ και τα μηνιαία έξοδα για τα αναλώσιμα της ανέρχονται στα 240 ευρώ. Τα τιμολόγια, τα καταθέτω μηνιαίως από τον Ιούλιο του 2010 μέχρι και σήμερα και παρότι θα έπρεπε να μου έχει επιστραφεί το ποσό που ορίζει ο ΟΠΑΔ, τουλάχιστον για τους 5 πρώτους μήνες, οι αιτήσεις μου βρίσκονται ακόμα σε εκκρεμότητα. Μετά από αρκετές επικοινωνίες με τον ΟΠΑΔ, η απάντηση που έλαβα ήταν οτί δεν έχουν πάρει ακόμη έγκριση από το υπουργείο Υγείας να πληρώσουν ασφαλισμένους. Από ότι καταλαβαίνετε κι εγώ και άλλοι διαβητικοί, ασφαλιμένοι του ΟΠΑΔ, δεν μπορούμε πλέον να καλύψουμε τα έξοδα για τα αναλώσιμα της αντλίας, τα οποία μας είναι απαράιτητα για την σωστή έκβαση της θεραπείας μας.
Η περίπτωση που σας αναφέρω είναι μία από τις πολλές, γιατί από διάφορες συζητήσεις έχω διαπιστώσει ότι με τον ίδιο τρόπο αντιμετωπίζονται και άλλοι ασθενείς που αντιμετωπίζουν χρόνια και σοβαρότερα προβλήματα υγείας.
Λυπάμαι πολύ γιατί διαπιστώνω ότι μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο θάνατο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!