tromaktiko: Θέλετε χρήματα; Όχι ευχαριστώ

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Θέλετε χρήματα; Όχι ευχαριστώ



Σήμερα το πρωί πήγα στην εφορία για να κάνω εναν διακανονισμό στο χρέος των 3500 ευρώ που έχω...

Επειδη ειμαι ανεργη τους τελευταιους 6 μηνες [ αλλα ως νομοταγης πολιτης θελω να εξοφλησω το χρεος μου] ζητησα εναν διακανονισμο ο οποιος δεν μου δοθηκε και αντι αυτου,θελουν να εξοφλησω την οφειλη μονο μετρητης!!!!!!

ΜΑ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΗ τους απαντησα ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΟΦΛΗΣΩ? ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ????
[αλλωστε δεν εχω κανενα περιουσιακο στοιχειο στο ονομα μου.]
Οχι η' ολα Η' τιποτα ηταν η απαντηση τους και φυσικα η δικια μου απαντηση ηταν ΤΙΠΟΤΑ, αφου οι ανθρωποι δεν δελουν να εισπραξουν,ουτε σου δινουν την δυνατοτητα να φερθεις νομιμα!

Προφανως λοιπον το κρατος δεν θελει να εισπραξει Η' για καποιο λογο θελει τον κοσμο μονο να χρωσταει!!!!!!!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΤΗΣ ΣΥΧΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΥΘΜΕΝΟ !!!!!!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!