tromaktiko: Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας...

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας...



Την Κυριακή 15-5-2011 έτυχε να βρίσκομαι στην περιοχή της Πέλλας. Ήταν μεσημεράκι και μόλις είχαν τελειώσει οι υποχρεώσεις που με είχαν οδηγήσει προς τα εκεί.
Μαζί μου η οικογένειά μου (5 άτομα) και ακόμα ένα αυτοκίνητο με δύο άτομα. Και τότε πέφτει η ιδέα. Δεν πάμε να δούμε το καινούριο Αρχαιολογικό Μουσείο; Κοιτάζουμε την ώρα, ήταν 14:15. Και δεν πάμε λέω, ξέροντας από άλλες χρονιές ότι τα μουσεία (και δη τα μεγάλα και σπουδαία) τη θερινή περίοδο κλ! είνουν στις 20:00 το απόγευμα...Αμ δε!! Φτάσαμε στην πόρτα του μουσείου 14:30 ακριβώς. Ο ένας φύλακας ζέσταινε ήδη τη μηχανή του αυτοκινήτου του για να φύγει. Ο άλλος (δύο είδαμ εόλυς και όλους δε ξέρω παραμέσα αν είχε άλλους) συμμάζευε στην είσοδο και ... έκλεινε!!! Τον ρώτησα γιατί κλείνει από τις 14:30 και μου είπε ότι το μουσείο κλείνει κανονικά στις 15:00 αλλά δεν προλαβαίναμε να το δούμε σε μισή ώρα. Εξξάλου ισχυρίστηκε ότι τρεις παρά δέκα μπαίνει ο συναγερμός και άρα πρέπει να είμαστε όλοι έξω. Σε επίμονη ερώτησή μου γιατί δεν κλείνουν οχτώ το βράδυ μου είπε "δε στείλανε φύλακες από το υπουργείο και δε βγαίνουν οι βάρδιες"!!!!!!!!! Οπότε και εμείς (7 άτομα) και άλλο ένα αυτοκίνητο (4 άτομα) φύγαμε άπρακτοι. Οπότε έχουμε και λέμε.
Το μουσείο θα έπρεπε να κλείνει 8 (ως σημαντικό και μεγάλο) αλλά κλείνει 3 λόγω έλλειψης προσωπικού. Αλλά και το λιγοστό προσωπικό το κλείνει από τις δυόμιση για να είναι σίγουρο ότι κανείς δε θα τους καθυστερήσει!!!! Και για να μην παρεξηγούμε είμαι και εγώ δημόσιος υπάλληλος. Αλλά ούτε κατανοώ ούτε δικαιολογώ τη συμπεριφορά αυτή. Αλλά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Περιμένουμε από τον τουρισμό να μας ξελασπώσει και κλείνουμε το εργοστάσιο της βαρειάς μας βιομηχανίας βωρίς νωρίς διώχνοντας τους πελάτες... Και φυσικά το παρατάμε στη τύχη το! υ χωρίς προσωπικό στη μέση του πουθενά με εικόνα γιαπιού τριγύρω με χόρτα και μπάζα... Αθάνατη Ελλάδα, μάλλον ήρθε η ώρα που κάποιοι βάλθηκαν να σε αποτελειώσουν και να σε πεθάνουν!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!