tromaktiko: Απάντηση στο "Χρυσή Ανεργία"

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Απάντηση στο "Χρυσή Ανεργία"



Απάντηση στο ποστ « Χρυσή Ανεργία» (πιασάρικος τίτλος) http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_8696.html:
Μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Θα αναφέρω μόνο τρεις περιπτώσεις (για να μη μακρηγορώ):
1. Βλέπω αγγελία μίας εταιρείας εύρεσης δυναμικού για μία θέση γραφείου που ζητάει τη χρήση ενός συγκεκριμένου πληροφοριακού συστήματος στο οποίο είχα πρακτική εμπειρία λόγω προϋπηρεσίας. Πετυχαίνω την αγγελία την ίδια μέρα που ανέβηκε ( αναφέρομαι σε μεγάλο site αγγελιών εργασίας ) . Με καλούν την ίδια μέρα που έστειλα βιογραφικό για να πάω την επόμενη μέρα για συνέντευξη. Φτάνοντας εκεί μου λένε ότι θα στείλουν το βιογραφικό μου στην τράπεζα αλλά ο πελάτης τους ( τράπεζα ) έχει ήδη δείξει προτίμηση σε ένα συγκεκριμένο άτομο το οποίο έχει καλέσει ήδη για συνέντευξη και δεν ξέρουν εάν θα κάνουν συνεντεύξεις για άλλα άτομα . Μάλιστα το συγκεκριμένο άτομο το πήρε μπροστά μου τηλέφωνο λίγο πριν μπω για συνέντευξη για την ίδια θέση . Καταλήγοντας μου είπε ότι περιμένουν να ανοίξουν και άλλες θέσεις και μου έλεγε οδηγίες για το πώς να συμπληρώσω το βιογραφικό μου σημείωμα για να ανέβει στη βάση δεδομένων τους .

2. Σημερινή περίπτωση : Βλέπω χτες το βράδυ την αγγελία ενός γιατρού πάλι σε site αγγελιών που έψαχνε μία θέση γραμματέως που να γνωρίζει Η/Υ και Αγγλικά ( απαιτούμενο ήταν και η αποστολή φωτογραφίας ) . Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων ανέργων ( και εγώ ) τα έχουμε τα συγκεκριμένα προσόντα ( Η/Υ και Αγγλικά εννοώ ) . Μου απαντάει σήμερα λέγοντας ότι έχει επιλέξει τρία άτομα να περάσουν από τεστ που συγκεντρώνουν τα συγκεκριμένα προσόντα και δυστυχώς δεν είμαι ανάμεσα σε αυτούς . Με ευχαριστούσε που έστειλα το βιογραφικό μου και έλεγε ότι είναι σίγουρος ότι θα βρω μία θέση που να μου αξίζει ( όταν λες ξεκάθαρα ότι δεν πληρώ αυτές τις απλές προϋποθέσεις ενώ τις τηρώ αποδεδειγμένα με πιστοποιήσεις και επαγγελματική εμπειρία είναι να σαν να μου λες κοινώς ότι είμαι για τα « μπάζα » ). Άλλο το να απαντάς απλά ότι η θέση καλύφθηκε ή ότι επιλέχθηκαν άλλοι υποψήφιοι ( πότε πρόλαβε αλήθεια να διαβάσει τα βιογραφικά ; ) και άλλο να με προσβάλλεις.

3. Βλέπω μία αγγελία ενός επαγγελματικού καταλόγου ( να πω την αλήθεια πρώτη φορά τον άκουγα και στα ranks της Alexa φαινόταν πολύ κάτω στην κατάταξη ) που ζήταγε δύο άτομα για τηλεφωνική εξυπηρέτηση . Έστειλα το βιογραφικό μου σημείωμα και τελικά οι τύποι απλά θέλανε να μαζέψουν e-mail για προώθηση ενός event με είσοδο βεβαίως βεβαίως και να σπαμμάρουν τον κόσμο. Ήταν τόσο άσχετοι που στείλανε το ίδιο e-mail με τρόπο που οι παραλήπτες βλέπανε τους υπόλοιπους παραλήπτες ( και φυσικά καταλαβαίνανε με τη μία ότι και αυτοί οι παραλήπτες βιογραφικό θα είχαν στείλει ) . Τους απάντησα λέγοντας ότι έστειλα το βιογραφικό μου σημείωμα για την αγγελία και δεν έδωσα άδεια να μου στείλουνε διαφημιστικά e-mail και ότι η πρακτική αυτή συνιστά πλήρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων και τους την είπα που δε γνωρίζανε καν κάποια υπηρεσία μαζικής αποστολής e-mail και αφού είναι τόσο άσχετοι τους πρότεινα το Mailchimp που έχει και δωρεάν πακέτο για να μη ξοδεύονται κιόλας. Μου απαντήσανε με ένα τυπικό « Συγγνώμη για την ενόχληση » .

Τα παραπάνω παραδείγματα αγγελιών δεν είχαν δημοσιευτεί στη Χρυσή Ευκαιρία . Απλά οι άνθρωποι είναι σαδιστές ή θέλουν να μαζέψουν e-mail για διαφημιστικά e-mail ( το παράδειγμα 3 δεν είναι η μοναδική περίπτωση που μου έχει συμβεί ) . Μπορείς να φτιάξεις λογαριασμό δωρεάν στο http://www.xe.gr/ ώστε να μπορείς να βλέπεις και τα στοιχεία επικοινωνίας , δεν αξίζει να πληρώνεις για να παίρνεις την εφημερίδα . Αρχικά δε το γνώριζα και είχα χρεωθεί μία φορά μέσω SMS για να βλέπω τα στοιχεία επικοινωνίας .
Από εδώ και πέρα όπως με ειρωνεύονται εκείνοι θα τους ειρωνεύομαι και εγώ . Μη μας περνάνε και για « μ@@@@@ς » .
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!