tromaktiko: Φιάσκο η Απογραφή

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Φιάσκο η Απογραφή



Ειμαι απογραφέας σε ενα τμήμα και η ολη διαδικασία αποδεικνύεται ενα μεγάλο φιάσκο..θα αναρωτιέστε γιατι...
μου επεβαλαν και σε εμενα κ σε αλλους απογραφεις να χρησιμοποιουμε στην καταγραφη μας ή μολυβι ή στυλο που σβηνει.ρωτησα το γιατι και μου ειπαν οτι ετσι πρεπει ειδαλλως δεν θα πληρωθουμε και θα μας τα επιστρεψουν πισω τα εγγραφα...λοιπον εγω ειμαι λιγο χαζη και δεν καταλαβαινω πως θα το καταλαβουν αν δεν μπουν στην διαδικασια να σβησουν ή να αλλαξουν καποια απο τα στοιχεια που εχουμε καταγραψει....εγω ειχα γραψει με κανονικο στυλο και μου τα επεστρεψαν πισω...μα πως το καταλαβαν???????Ηθελαν να σβησουν κατι ή να αλλαξουν κατι και τους την χαλασα?????Και φανταστειτε οτι αυτο μου το επεβαλε ο τομεαρχης και η εποπτης μου...και για την ιστορια να σας ενημερωσω οτι θα πληρωθουμε εαν γινει ποτε αυτο με το ατομο και με την κατοικια που απογραψαμε...επισης να σας ενημερωσω οτι οι τομεαρχες εργαζονται για αυτη την διαδικασια 5 μηνες τωρα με αμοιβη και δεν επιτρεπεται να απογραφουν και σπιτια σαν απογραφεις...εγω ομως αλλα ειδα....τα συμπερασματα

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!