tromaktiko: Κοροιδία από μεγάλη Ισπανική εταιρία ρούχων

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Κοροιδία από μεγάλη Ισπανική εταιρία ρούχων



Πρόσφατα επισκέφτηκα μία γνωστή Ισπανική αλυσίδα καταστημάτων για να αγοράσω 2 πουκάμισα. Αφού βρήκα 2 ίδια, πήγα στο ταμείο να τα πληρώσω και ενώ...
το ταμπελάκι έγραφε 29,95 και στα δύο, όταν η ταμίας τα χτύπησε, το ένα χρεώθηκε με 29,95 και το δέυτερο με 9,95. Η ταμίας δεν το είχε καταλάβει και όταν της ανέφερα ότι μου χρέωσε το ίδιο πουκάμισο με 2 διαφορετικές τιμές, κόμπλαρε και μου απάντησε - υποθέτω χωρίς να το σκεφτεί πρώτα - ότι αυτό έγινε γιατί το ένα πουκάμισο είχε ξεμείνει στο ράφι με τιμή εκπτωσιακού ενώ το δεύτερο με την κανονική τιμή και τελικά δεν μπορώ να αγοράσω το φθηνό παρά μόνο το ακριβό. Και τελικά διερωτάμε εγώ! Το σκέφτηκε πολύ για να μου πεί κατάμουτρα ότι μας μοσχοπουλάνε ένα ρούχο για καινούριο όταν αυτό είναι περισυνό? Αν εγώ δεν της το επισήμανα, αλλά τα πλήρωνα και έφευγα, θα το καταλάβαινε ποτέ? Οταν της ζήτησα να το χτυπήσει με την ακριβή τιμή για να το πάρω μιας που δεν είχε άλλο κομμάτι στο νούμερο μου, σκέφτηκε πολύ να μου πει ότι πρέπει να επιστραφεί στα κεντρικά της εταιρίας? Δηλαδή θα το επέστρεφε για να βάλουνε την νέα τιμή και να το ξαναστείλουν για να το πουλήσουν ως νέο κομμάτι?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!