μεγαλύτερο εχθρό των διαφημιστών συνεχίζει να ισχύει, αλλά μια καινούρια έρευνα έρχεται να την αμφισβητήσει.
Το εργαστήριο “IPG Media Lab” στο Los Angeles συγκέντρωσε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 48 ατόμων -- θιασωτών της τηλεόρασης αλλά και του online βίντεο -- και τους ζήτησε να κάνουν κάποια εργασία ενώ παράλληλα είχαν μαζί τους και ό,τι είχαν συνήθως όταν έβλεπαν τηλεόραση.
Κύριο θέμα της μελέτης ήταν η μέτρηση του χρόνου που περνούσε το κάθε άτομο κοιτάζοντας την οθόνη και πόσο απορροφημένο ήταν από αυτό που έβλεπε. Το πρώτο πράγμα που παρατηρήθηκε ήταν ότι το 94% αυτών που έβλεπαν τηλεόραση και το 73% αυτών που έβλεπαν βίντεο online χρησιμοποιούσαν και άλλα μέσα για να τονώσουν τη διασκέδασή τους.
Το πιο κοινό ήταν τα έξυπνα τηλέφωνα, με ποσοστό 60%. Το ποσοστό αυτό μας δίνει ένα μέσο όρο 52% προσοχής στο τηλεοπτικό πρόγραμμα και 37% στις διαφημίσεις. Με άλλα λόγια τα ⅔ του χρόνου οι διαφημίσεις αγνοούνται και αναλαμβάνουν δράση τα έξυπνα τηλέφωνα για να διασκεδάσουν τον τηλεθεατή. Κατά κάποιο ειρωνικό τρόπο, οι διαφημίσεις σε γρήγορη κίνηση του βίντεο είχαν μεγαλύτερο ποσοστό προσήλωσης στη οθόνη κατά 12%, κυρίως γιατί ο χρήστης ήθελε να βεβαιωθεί ότι θα σταματήσει στο κατάλληλο σημείο για συνέχιση της παρακολούθησης του αγαπημένου προγράμματος.
http://www.dailytech.gr