tromaktiko: Γιέ μου, άκουσε την ιστορία του αγανακτισμένου πατέρα σου

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Γιέ μου, άκουσε την ιστορία του αγανακτισμένου πατέρα σου



Γιέ μου,
θα σου πω εν ολίγης την ιστορία μου για να γνωρίζεις. Είμαι 37ετών και στην ζωή μου ποτέ δεν κομματοποιήθηκα. Ψήφισα μια δυο φορές τα κόμματα, αλλά από νωρίς κατάλαβα τι συμβαίνει και απομακρύνθηκα.
Ο πατέρας μου ήταν ο κλασικός Έλληνας δουλευταράς,με τον ιδρώτα του και την ανοικοδόμηση του 80 μας τάισε και μας μεγάλωσε. Αλλά τι να σου κάνει; Δεν είχε βύσμα σε μια εποχή που όλοι βολευόταν με βύσμα.

Έτσι αναγκάστηκα να ζητήσω βύσμα εγώ από τον Θείο μου(κομματόσκυλο βολεμένο)
ήταν η πρώτη μου εμπειρία με το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ και τα βύσματα του ήταν την εποχή του ένδοξου '90 και ήμουν φαντάρος.
"Αν θέλεις καλή μετάθεση μου είπαν πρέπει να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ"
Και το έκανα...και με κορόιδεψαν,εκεί στην εξορία που με έστειλαν ,μου έδωσαν χρόνο να σκεφτώ πως τελικά ούτε πασόκ ούτε νέες δημοκρατίες θα με βοηθήσουν.

Απολύθηκα και βγήκα πάλι στην ζωή και στον αγώνα χωρίς βύσμα !!
Δεν πήγα στο δημόσιο σε αντίθεση με αυτούς που στο γυμνάσιο μας ξεγελούσαν με ένα γλυκό στο ζαχαροπλαστείο
για να πάμε να κολλήσουμε αφίσες της νέας δημοκρατίας την ώρα που αυτοί χειραψιαζόταν με τους "μεγάλους τοπικούς κομματατζήδες".

Δεν λέω γιε μου, η ζωή μου φέρθηκε πολύ καλά ...βρήκα καλή δουλειά(ιδιωτική εταιρία πάντα) και έκανα οικογένεια με σένα και την μάνα σου.

Η μάνα σου , δουλειές του ποδαριού,ΠΑΝΤΑ ΜΑΥΡΑ, αφού κανένας δεν κολλάει ένσημο.
πάντα μαύρα κανα δίωρο περισσότερο δουλειά, γιατί κανένας δεν πληρώνει υπερωρίες.
πάντα διώξιμο στα κλεφτά όταν δεν συμφέρει τον "αφέντη-αφεντικό"

Θα μου πεις ..ρε μπαμπά τόσο ήταν τα πράγματα πριν την κρίση ?
σας εκμεταλευόταν έτσι και πριν την κρίση ?
Θα σου απαντήσω: ΝΑΙ παλικάρι μου , γι αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
Την ώρα που η Ελλάδα έπαιζε στα χρηματηστήρια και έχτιζε μεζονέτες στα καμμένα δάση , κάποιοι ένοιωθαν στο πετσί τους την κρίση, ενώ ή ζωή ποτέ δεν τους αξίωσε να βγούν από αυτή.

Και φτάσαμε στο σήμερα,
ο θείος σου (από το δικό μου σόι)δουλεύει 2-3 φορές την εβδομάδα(λαμαρινάδικο),κάθεται όλη μέρα σπίτι γιατί δεν έχει λεφτά ούτε για καφέ,άντε τράβα βρες γκόμενα έτσι.

Ο θείος σου (από το σόι της μάνας σου)δουλεύει περιστασιακά σε καλοκαιρινά η χειμερινά μπαρ μπας και μαζέψει κανα φράγκο να παντρευτεί που είναι 6 χρόνια αραβωνιασμένος.

Η μάνα σου δουλεύει σε μαγαζί με ρούχα που έχει πολλή δουλειά,αλλά το αφεντικό επικαλείτε την κρίση και της κόβει μισθό,της προσθέτει ώρες, της μιλάει άσχημα,την έχει συνεχώς στην μπρίζα γιατί η κωλοανεργία θα μας κλείσει το σπίτι και όλα αυτά για 640 ευρώ το μήνα.

Ο άλλος θείος σου βγήκε σε ταμείο ανεργίας γιατί η εταιρία που δούλευε έκλεισε χωρίς να πάρει αποζημίωση,και μόλις την ζήτησε, το αφεντικό του άρχισε να γελάει.Πρέπει να ζήσει 2 παιδιά με ένα ταμείο ανεργίας.

Η θεία σου δουλεύει σε μεγάλο σούπερ μάρκετ και τους είπαν πως αν θέλουν δουλειά θα πρέπει να μετακινούνται 250 χλμ την ημέρα γιατί εκεί είναι το άλλο κατάστημα που έχουν ανάγκες(φυσικά χωρίς έξοδα μετακίνησης η υπερωρίες).

Η γιαγιά σου και ο παππούς σου για το Πάσχα σου έδωσαν μόνο 20 ευρώ γιατί το δώρο από την σύνταξη είναι γελοίο.,
οι παπούδες από το άλλο σόι καθόλου, δεν σου έδωσαν καθόλου με την δικαιολογία πως το ξέχασαν.
Φταιεί όμως ότι κόψανε την αναπηρηκή σύνταξη του παππού σου (σαν να σου λένε δηλαδή με τριπλό by pass βγες να δουλέψεις)

Η δική μου δουλειά πάει καλά ....προς το παρόν ακόμη γιατί πόσο να αντέξει μια καλή εταιρία ?από το 2008 μέχρι σήμερα είναι η κωλοκρίση.Με τα μέτρα που παίρνουν μας ξετινάζουν και εμείς του κοιτάμε απλώς.

Μια φίλη μας ,μιλούσε χθές με την μάνα σου και έκλαιγε που δεν έχουν δουλειά με τον άντρα της και τους έχουν μείνει 20 ευρώ να περάσει την εβδομάδα,χθες ήταν Τρίτη...

Γι αυτό αγόρι μου έψαχνα αυτή την ευκαιρία ...θα είμαι και εγώ με τους αγανακτισμένους της Θεσσαλονίκης.
Χάρηκα και φτερούγησε η ψυχή μου μόλις είδα πως κανένα κόμμα δεν στηρίζει τους "αγανακτησμένους".
Επιτέλους γαμώ την μοίρα μου βρήκα και εγώ έναν χώρο να ανήκω, βρήκα και εγώ φίλους και συνανθρώπους που δεν ανήκουν στα κόμματα και θα βγούνε να το ψωνάξουν.

Αν θα έχει επιτυχία παλικάρι μου η όχι αυτό δεν το γνωρίζω ,και λίγο με νοιάζει κιόλας
αυτό που γνωρίζω όμως ,είναι πως αν στο μέλλον,
αν θα κοιτάξεις αυτά που γράφω θα καταλάβεις και θα είσαι περήφανος για μένα , και δεν θα ντραπείς...
Ο μπαμπάς σου παλικάρι μου ούτε κομματόσκυλο είναι, ούτε καναπέος ...
εύχομαι και εσύ να γίνεις δυνατότερος από μένα.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!