tromaktiko: Σχετικά με: Οικονομία και εκκλησία"

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Σχετικά με: Οικονομία και εκκλησία"



Φίλε μου με την ανάρτησή σου δεν είσαι ο μοναδικός που έχει πλανευτεί από την τηλεόραση και συγκεκριμένα τις "εξυπνάδες" του Λάκη κάθε Τρίτη και Σάββατο.
  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_6867.html
Όλοι τα βάζετε με την εκκλησία (και ναι, είμαι υπέρμαχός της) και ξεχνάτε πως έχετε ψηφίσει μια κυβέρνηση με την τότε υπόσχεση των 100 ημερών για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Στοχεύστε σωστά, και όχι αυτούς που δεν φταίνε για αυτά που εσείς ψηφίσατε. Ή είσαστε τελείως αποπροσανατολισμένοι, ή είστε απλά κακοπροαίρετοι. Πάρ' το και σύ και οι λοιποί χαμπάρι πως φταίει η σημερινή κυβέρνηση για το χάλι της χώρας και κανείς άλλος. Κανείς άλλος. Κανείς άλλος. Εγώ ακόμα περιμένω τις 100 ημέρες που υποσχέθηκε ο ΓΑΠ. Όχι διότι είμαι χαζός. Αλλά αντίθετα, επειδή δεν έχω μνήμη χρυσόψαρου σαν αυτούς που ξέχασαν τις ψεύτικες υποσχέσεις.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!