Άριστοι μαθητές στα μαθηματικά δεν πρόλαβαν να ασχοληθούν με όλες τις ερωτήσεις. Ως εκπαιδευτικός θέλω να υποβάλλω δύο θεμελιώδη ερωτήματα: α. Το 4ο θέμα ήταν αυτούσιο σε βοήθημα μεγάλου φροντιστηρίου και εκδοτικού οίκου. Οι εξεταστές ούτε τα προσχήματα δεν κράτησαν...Μήπως αρκετοί υποψήφιοι ήταν "κατάλληλα" προετοιμασμένοι; β. Μήπως υπάρχει πολιτική μεγάλης πτώσης των βάσεων για μείωση των εισακτέων; Η δικαιολογία της αλλαγής του τρόπου εξέτAσης δε στέκει. Αλήθεια αυτά τα θέματα είναι δυνατόν να ΄τα είχαν διδαχθεί λεπτομερώς σε δημόσιο σχολείο;Πρώτα αλλάζουμε τα μαθήματα στο σχολείο ( διδάσκοντες, βιβλία, παιδαγωγική, χρόνος κ.ά.) και μετά την εξέταση.
ΑΠ΄Τ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ