της περιφέρειας Κρήτης, οι οποίοι της καταγγέλλουν την παραπλάνηση στην οποία έχουν πέσει, κάνοντας τις αγορές τους από Σούπερ Μάρκετ, επηρεαζόμενοι τις περισσότερες φορές από τους "κράκτες" των , εταιρειώνδιαφόρων προϊόντων που δραστηριοποιούνται, μέσα στα Σούπερ Μάρκετ, αλλά και από τις μεγάλες ταμπέλες των Σούπερ Μάρκετ, που ανακοινώνουν προσφορά, εφιστά στους καταναλωτές, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί , να κάνουν σύγκριση της τιμής του ίδιου προϊόντος στο ράφι, μα προπάντων,ι αντιπαραβολή στο ταμείο των Σούπερ Μάρκετ ,για επιβεβαίωση , εάν πραγματικά γίνεται η επικαλούμενη "προσφορά" Σε περίπτωση διασταύρωσης ότι δεν γίνεται η καταγραφή της προσφοράς στην απόδειξη πληρωμής, οι καταναλωτές δικαιούνται , να ζητήσουν την αφαίρεση του ποσού της επικαλούμενης "προσφοράς" και με τις δύο αποδείξεις, πρώτη απόδειξη, που δεν έχει γίνει η αφαίρεση της τιμής της "προσφοράς"και χρεωστική απόδειξη της διαφοράς της προσφοράς, ο καταναλωτής οφείλει ,άμεσα να απευθυνθεί στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και στο τηλ.2821092666 προκειμένου να καταγγείλει το συμβάν και να προστατευτεί από την παραπλάνηση. Σημαντική επίσης είναι η διαμαρτυρία των καταναλωτών ότι, σε γωνίες εντός των Σούπερ Μάρκετ, συναντούν προωθητικές συμπεριφορές από προωθητές προϊόντων εταιρειών, φιλοξενουμένων από τα Σούπερ Μάρκετ, οι οποίοι, είτε προσφέρουν στον καταναλωτή , εκ πτωτικό φυλλάδιο σε κάποιο προιόν , είτε έχουν στήσει τραπεζάκι(δοκιμαστήριο) προϊόντων.Επειδή οι καταγγελίες των καταναλωτών είναι σημαντικές, καλούμε τους διαχειριστές, στα ταμεία των Σούπερ -Μάρκετ, να είναι άκρως προσεχτικοί, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, το επόμενο χρονικό διάστημα,με κλιμάκιο ειδικών επιστημόνων, θα προχωρήσει σε έλεγχο όλων των καταγγελιών, και σε περίπτωση επιβεβαίωσης, θα καλέσει την Εισαγγελική Αρχή ,του κάθε Νομού, σε επίπεδο Κρήτης ,να παρέμβει.
Τέλος η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , έχοντας διασταυρωμένες τις καταγγελίες, θα καλέσει την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή , να προστατέψει τους καταναλωτές, από τις παραπλανητικές για τα συμφέροντα τους πρακτικές ,παίρνοντας τα απαραίτητα μέτρα , ως αρμόδια Αρχή της πολιτείας.
Η Πρόεδρος
της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη