tromaktiko: Παράνομη διακίνηση των προσωπικών μας δεδομένων στο Πάντειο σε φοιτητικές παρατάξεις

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Παράνομη διακίνηση των προσωπικών μας δεδομένων στο Πάντειο σε φοιτητικές παρατάξεις



Αν και σήμερα η επικαιρότητα ασχολείται με την απόπειρα βιασμού του Στρος Καν εγώ θέλω να διαμαρτυρηθώ για το βιασμό... των προσωπικών δεδομένων των φοιτητών στο Πάντειο προς όφελος και ευχαρίστηση των φοιτητικών παρατάξεων!!! Έγινα μάρτυρας, (και δεν λέω το όνομά μου μην μετατραπώ σε ιερομάρτυρα), της παράδοσης των χιλιάδων μηχανογραφημένων στοιχείων των φοιτητών σε φοιτητικές νεολαίες. Είναι απαράδεκτο και δεν έχουν κανένα δικαίωμα να το κάνουνε αυτό!!! Εγώ στο Πάντειο πέρασα και όχι σε κάνα προεκλογικό τραπεζάκι!!! Τα στοιχεία μου δεν έχει κανένας δικαίωμα να τα διακινεί δεξιά ή αριστερά.... Μου ανήκουν, εύχομαι ακόμα....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!