tromaktiko: Καταγγελία για connx

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Καταγγελία για connx



Απάτη του conn-x!!!Χτες το βράδυ με πήραν τηλέφωνό λέγοντας μου οτι μου τηλεφωνούν απο τον ΟΤΕ...
και μου ειπαν εχουμε μια προσφορα επιπλεον εκτος απο 24 ταχυτητα κ απεριοριστα αστικα υπεραστικα που εχετε,συν 60 λεπτα προς κινητα χωρις καμια παραπανω χρεωσει!σιγουρα τους ρωταω?μην ανυσηχηται ναι μου απαντουν!σημερα το πρωι πηγα σε ενα κατασημα γερμανος της πολης μου κ μου ειπαν οτι αυτοματος μου εκαναν ανανεωση συμβολαιου για ενα χρονο ακομα,θεμα το οποιο δεν το ανεφεραν καθολου κατα τη χθεσινη μας συνομιλια.ανοιγοντας το συστημα απο το καταστημα γερμανος ειδαν οτι δεν εχουν κανει τη μετατροπη ακομα και μου προτειναν να παρω στο 13888 να τους προλαβω,οπως κ εκανα!μιλωντας με την υπαλληλο σημερα το πρωι γυρω στις 10,τους ειπα να αφησουν το προγραμμα μου ως εχει κ να μην διανοηθουν να κανουν καμια 12μηνη δεσμευση!κ μου ειπαν μην ανυσηχηται δεν θα γινει κατι!στις 3 μμ,ξαναχτυπα το τηλεφωνω μου κ μου λεει ενας κυριος οτι συνομιλησα το πρωι με καποια υπαλληλο κ αρνηθηκα το συμβολαιο κ του απαντησα ναι.ξερεται μου απανταει η αννανεωση εχει γινει ομως απο της 11πμ εχει ενημερωθει το συστημα,κ γω συνομιλησα με την υπαλληλο 9 κ 35πμ,δηλαδη με εγραψαν κ εκαναν τη δουλεια τους!!!Μετα απο μια εντονη λογομαχια που ειχαμε μου ειπε οτι θα μα παρει καποιος ανωτερος του να διαχειρηστει το θεμα!μετα απο δυο ωρες με παιρνει μια αλλη υπαλληλος η οποια ηταν στο τμημα των παραπωνων κ διαχηρηστηκε το θεμα με τα δικα της φτηνα επειχηρηματα,που απο την μικρη μορφωσει που εχω,δεν ειναι καταλληλη για αυτην την θεση γιατι δυο φορες δεν ειχε τη να μου απαντησει!η καταληξη ηταν να κανω αιτηση διακοπης του συμβολαιου μου ενω δεν ειχα καμια τετοια προθεση!ποιος εχασε εγω?πηγανε να φανε αλλα εμειναν νηστικοι γιατι πλεον ο ελληνικος λαος ειναι ξυπνιος κ δεν κοιμαται!προσοχη λοιπον φιλοι αναγνωστες,σε οτι λετε στα τηλ.οπως εχουν το θρασως να μας ενοχλουν κ να μας εξαπατουν ετσι κ εσεις να εχετε το θρασως να τους το κλεινετε καταμουτρα!μακρια απο conn-x,ειναι αδιστακτη απαταιωνες!!!

Αναγνωστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!