tromaktiko: ΓΙΑ ΤΟ COSMOTE Internet Day Pass

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

ΓΙΑ ΤΟ COSMOTE Internet Day Pass



Η COSMOTE με το Internet Day Pass δυστυχώς εκμεταλλεύεται τους πελάτες της....
Ξερω πως δουλευει το κινητο μου. Απο την πρωτη μερα που το πηρα εχω απενεργοποιηση το internet και ο μονος τροπος να μπω ειναι μεσω WiFi .
Το ιδιο εκανα και στο κινητο της αδερφης μου (η οποια δεν ειναι και τοσο εξικιομενη με την τεχνολογια)

Σε μενα δεν ηρθε ποτε μηνυμα για Internet Day Pass... Στην αδερφη μου ηρθε μηνυμα. Τις λεω οκ μη δινεις σημασια σου εχω σβησει τις ρυθμισεις του ιντερνετ οποτε μπαινε με Wifi. Μια μερα που πηρα το κινητο της στα χερια μου και συνδεθηκα με WiFi ηρθε το μηνυμα του Internet Day Pass οτι εχει ενεργοποιηθη με 1 ευρω για 1 μερα...
Τελικα στον Αναλυτικο λογαριασμο εχει 4 χρεωσεις ιντερνετ. Η πρωτη ειναι μεσω "cosmote Wap" (πριν της το σβησω) ... και οι αλλες 3 χρεωσεις ειναι Internet Day Pass απο 1 ευρω (συνολο 3 ευρω) και απο κατω γραφει "χρεωσει wireless internet"...
Ξαναπηραμε τηλεφωνο στο cosmote και ζητησαμε την απενεργοποιηση του ιντερνετ... Και αυριο θα παω στο cosmote να ζητησω να πιστωθουν πισω τα 3 ευρω!!

 Αναγνώστης

-------------------

Μάλλον εσείς κύριε τα έχετε μπερδέψει, σχετικά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/cosmote_7486.html γιατί οι χρεώσεις είχαν αρχίσει απο τις 22/04/2011 ενώ το μήνυμα είρθε στις 02/05/2011. Για αυτό μην βιάζεστε να απαντήσετε σε κάτι που σαφώς δεν το κατέχετε. Ξέρω πολύ καλα τι γράφω. Άσε που αν είχε έρθει το μήνυμα πρώτο, θα την είχα ψιλιαστεί νωρίτερα και δεν θα μου ερχόταν φουσκομένος λογαριασμός

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!