tromaktiko: Cosmote υπέρογκες χρεώσεις internet

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Cosmote υπέρογκες χρεώσεις internet



Ειμαι συνδρομητής της cosmote πανω απο 3 χρόνια και γραφω με αφορμη τον απαραδεκτο λογαριασμο που μου στειλανε για χρηση internet. Έτυχε λοιπον να μπω στο internet καταλαθως για καποιες ωρες, και ετσι περιμενα να ειναι ο λογαριασμος μου ανεβασμενος αντε 15 με 20 ευρο παραπανω, που ειναι και παλι πολλα οταν πια υπαρχουν προγραμματα για internet με 1 ευρώ την μέρα. Αλλά εφοσον δεν ειχα καποιο τετοιο προγραμμα θα καταλαβαινα μια τετοια χρεωση αφού εκανα λαθος και μπηκα στο internet. Kαι ερχομαστε στο θεμα που με εξόργισε η cosmote. Μου έστειλε 160 ευρω φουσκωμένο το λογαριασμο ναι καλα διαβασατε 160 ευρώ, οπως ειναι φυσικο τρελάθηκα και τους πηρα αμεσως τηλ λεγοντας δεν υπαρχει περιπτωση να πληρωσω, και φυσικα αντε να βρω το δικαιο μου με τα παιδια που δεν φταινε σε κατι στην τελικη. Ενα μπραβο στην αστεια εταιρια και τους κλεφταραδες που κοιτανε να τα αρπαξουν με γελοίες χρεωσεις, διότι με 160 ευρώ θα μπορουσα να ειχα internet για 1 χρονο, οχι για 5 ωρες αυτα για τους γελοιους και προσοχη μην την πατησετε οπως το κοροιδο (εγω).

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!