tromaktiko: Λύση για τον COSMOTE και τις εξ ουρανού χρεώσεις του Internet

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Λύση για τον COSMOTE και τις εξ ουρανού χρεώσεις του Internet



Δεκάδες τα μυνήματα με τις αυθαίρετες χρεώσεις του COSMOTEπέραν όμως των παραπόνων δεν είδα να προτείνει κάποιος μία λύση...
Επειδή την πάτησα και εγώ έχοντας καρτοκινητό της Whats upμίλησα με κάποιον ευγενέστατο υπάλληλο του COSMOTE και μου είπε
το ίδιο παραμύθι: Τα smartphones κάνουν αυτομάτως Update μπαίνοντας στο Internet.


Μου είπε δε πως ως πρότινος αυτό δεν χρεωνόταν. Η αρχή τους είναι
να ελεγχει αν υπάρχει ρύθμιση για WIFI (που είναι δωρεάν)
και αν όχι να σε συνδέει η COSMOTE στο Internet.

Έχοντας iPhone που οι ρυθμίσεις είναι πεντακάθαρες τις κοιτάξαμεμαζί μία προς μία. Ναι είχα ρυθμίσει το WIFI και στο πεδίο Internetυπήρχε κενό.Απόρησε (ας τον πιστέψω) πως γίνεται αυτό

Βλέποντας πως γνώριζα πως το Whats up προσφέρει υπηρεσία Internet μόνο με 3 ευρώ τον μήνα δεν μπορούσε να με αντικρούσει στο μόνο κάποιος ηλίθιος θα ήθελε Internet με 1 ευρώ την ημέρα αντί για 3 τον μήνα.
Γνώριζα πως τα χρήματα που έχασα δεν θα τα έπαιρνα πίσω, του ζήτησα λοιπόν
να μου βάλουν φραγή του Internet από τα κεντρικά τους.
Δεν ήθελα Internet τελεία και παύλα.

Ζητήσετε και εσείς το ίδιο για να γλυτώσετε.
Το WIFI μου δουλεύει κανονικότατα και έπαψαν οι χρεώσεις μια εβδομάδα τώρα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!