Που μέχρι προχτές νόμιζα ότι πρόκειται για την κορυφαία εταιρία κινητής τηλεφωνίας.
Η περιπέτεια μου έχει ξεκινήσει από την Παρασκευή πηγαίνοντας σε υποκατάστημα στην θεσ/νίκη
Όπου ζήτησα να γίνει διακοπή της σύνδεσης (internet οn the go) που είχα σε κοινό λογαριασμό
Με τον αριθμό του κινητού μου.
Εκ παραδρομής ο εκπρόσωπος της εταιρίας μου έκανε διακοπή της σύνδεσης του κινητού τηλεφώνου
Αφού πρώτα με είχε ενημερώσει ότι η διακοπή για το internet θα γινόταν την επομένη Σάββατο βράδυ στις 12. Ξυπνώντας Κυριακή πρωί συνειδητοποιώ ότι δεν έχω σύνδεση κινητού ενώ internet έχω κανονικά, Κοιτάζω το αποδεικτικό που παρέλαβα και διαπιστώνω το λάθος του εκπροσώπου.
Δευτέρα πρωί πηγαίνω στο υποκατάστημα τους ενημερώνω για το λάθος τους δεν μου ζητάνε ούτε 1
Συγνώμη αλλά αντ’ αυτού κάνουμε αίτημα για επανασύνδεση στέλνοντας έγγραφο που αναφέρει ότι
Πρόκειται για λάθος δικό τους και να περιμένω μέχρι το πολύ Τρίτη πρωί για την επανασύνδεση.
Μέχρι και τώρα που κάνω την καταγγελία δεν μου έχουν επαναφέρει την σύνδεση.
ΈΧΕΤΕ μήπως να προτείνεται κάτι ………..?
Αναγνώστης