tromaktiko: Σχετικά με: Έλεος με την Cosmote!

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Σχετικά με: Έλεος με την Cosmote!



Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα από τις 4 Απριλίου όπου και ενημέρωσα την Cosmote. Μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα και θα με ενημερώσουν. Τους έχω πάρει άλλες 4 φορές αλλά μάταια. Μου λένε απλά πως βλέπουν στο σύστημα ότι υπάρχει πρόβλημα και αν θέλω επίσημη απάντηση να στείλω επιστολή στα κεντρικά της εταιρίας. Ταυτόχρονα με παίρνουν κάθε εβδομάδα για ανανέωση συμβολαίου επειδή έχει λήξει το δικό μου καθώς και για Internet on the go. Σε όποιον με έχει πάρει του λέω και το πρόβλημα μου, όλοι μου λένε πως έχω δίκιο αλλά είναι αναρμόδιοι να μου απαντήσουν. Τους καταλαβαίνω όλους.

Εγώ βέβαια είμαι τυχερός γιατί αν αφήσω το τηλέφωνο στο μπαλκόνι, μου έρχονται τα sms από αυτούς που προσπαθούσαν να με πάρουν τηλέφωνο δεν χρειάζεται να πάω 10 τετράγωνα παρακάτω. Έτσι λοιπόν σήμερα περνώντας από τη Vodafone Π. Φαλήρου, μπήκα και έκανα και μια αίτηση φορητότητας. Η γυναίκα μου έχει Vodafone και έχει σήμα καμπάνα σπίτι. Βέβαια βλέπω πως είναι εταιρικό το τηλέφωνο και μάλλον δεν θα γίνεται να το αλλάξεις.



 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!