tromaktiko: CREDICOM... μακριά!!!

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

CREDICOM... μακριά!!!



Είπα και εγώ να πάρω ενα αυτοκινητο με δανειο απο γνωστή αντιπροσωπεια και καπως ετσι ξεκινησε ο γολγοθας μου.
Μέσα στις τράπεζες που συνεργαζόταν η αντιπροσωπεία ήταν οπως μου είπαν και η Εμπορική Τράπεζα.Λέω και εγώ η εμπορικη ειναι γνωστή τράπεζα με μεγάλο δικτυο καταστημάτων οπότε δεχτηκα να βγεί απο εκει. Οι συμβασεις που υπογράψαμε ανέφεραν πάνω αντι για Εμπορικη Τράπεζα το λογοτυπο credicom. Οταν το είπα στον αντιπρόσωπο μου ειπε οτι η συγκεκριμενη εταιρεία συνεργαζεται με την Εμπορικη και για οτι χρειαστώ θα εξυπηρετουμαι απο τα καταστήματα εμπορικης αφου η credicom δεν εχει δικτυο καταστηματων. Φτάνει λοιπόν η ωρα να πληρωσω την πρωτη δοση και η credicom δεν ειχε στείλει ουτε λογαριασμο..Παίρνω και εγω τηλ στην εξυπηρετηση πελατων οπου περιμενα το λιγοτερο 15' στην αναμονη για να εξυπηρετηθω.Ο εκπροσωπος που σηκωσε το τηλ μου ειπε οτι αυτα εχουν ηδη σταλει 1 μηνα πριν και προφανως ευθυνεται το ταχυδρομειο που δεν τα εχω λαβει.Ζητάω λοιπον να μου τον ξαναστείλουν. Πραγματι μετα απο 7-8 μερες τον παραλαμβανω. Δεν τους ειχα χρειαστεί για ενα μεγαλο χρονικο διαστημα αφου πληρωνα τις δοσεις μου κανονικα. Φτάνει φετος η στιγμη να κανω την δηλωση για την εφορια και συνειδητοποιω οτι η credicom παλι δε μου εχει στειλει την βεβαιωση εφοριας. Παω αρχικα στην εμπορικη τραπεζα της περιοχης μου να την ζητησω(αφου ο αντιπροσωπος μου ειχε πει οτι θα εξυπηρετουμε κανονικα απο τα καταστηματα) κ μου λενε οτι δεν εχουν καμια συνεργασια με την credicom κ ουτε θελουν να εχουν.Παίρνω τηλ και παλι στην εξυπηρετηση πελατων αλλα η επικοινωνια ηταν αδυνατη!!Περιμενα την πρωτη φορα 10' στην αναμονη και μετα επεφτε η γραμμη.Προσπαθησα τουλαχιστον αλλες 3-4 φορες και παλι δε μπορουσα με τιποτα να εξυπηρετηθω αφου δεν ηταν δυνατον να περιμενω στην αναμονη 20'.Ωσπου αναγκαστικα και πηρα αδεια απο τη δουλεια μου και πηγα στα κεντρικα γραφεια τους για να παρω το εγγραφο.Και ρωτω το εξης.Ειναι δυνατον οι αντιπροσωπειες να κοροιδευουν τον κοσμο οτι το δανειο θα ειναι μεσω εμπορικης τραπεζας κ να βγαινει απο μια εταιρεια φαντασμα με την οποια δε μπορεις να επικοινωνησεις ποτε?Ειναι δυνατον να πρεπει να πας απο τα γραφεια τους για να εξυπηρετηθεις?Και ενταξει εγω μενω στην Αθηνα κ μπορεσα και πηγα.Καποιος αλλος πελατης που μπορει να ειναι απο οποιοδηποτε αλλο μερος της Ελλαδας πως θα μπορεσει να εξυπηρετηθει?Που ακουστηκε να εχεις ενα προιον σε τραπεζα και ολα να πρεπει να γινονται τοσο απροσωπα μεσω τηλεφωνου αφου πρωτα πρεπει να πληρωσεις μια περιουσια στον οτε αφου ποτε δεν απαντανε αμεσως στο τηλ!!!Αφου δεν εχει δικτυο καταστηματων και ολα γινονται μεσω τηλεφωνου να φροντισουν οι κυριοι να σηκωνουν αμεσως το τηλεφωνο και να μην αφηνουν τον πελατη να περιμενει τοσες ωρες!!Προσεξτε μελοντικοι πελατες που σκεφτεστε να παρετε δανειο αυτοκινητου.Οταν πηγαινεται στις αντιπροσωπειες να παρετε δανειο και σας λενε οτι θα βγει μεσω εμπορικης τραπεζας διευκρινηστε αν θα ειναι πραγματι απο εκει κ αν σας πουν οτι ειναι απο την credicom μακριααααααα!!!!!!Προτιμηστε μια τραπεζα που εχει δικτυο καταστηματων και μπορειται να εξυπηρετηθειτε ανα πασα στιγμη.

Αναγώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!