tromaktiko: Όσον αφορά την Creditcom

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Όσον αφορά την Creditcom



Και σε συνέχεια του μηνύματος του συμπολίτη μου, θα σας αναφέρω και εγώ την δική μου εμπειρία με την συγκεκριμένη εταιρία, και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.

Εδώ και 4 χρόνια πλήρωνα την δόση του αυτοκινήτου μου μέσω της εμπορικής στην συγκεκριμένη εταιρεία πάντα στην ώρα τους και δεν είχα ποτέ πρόβλημα, όταν πριν 5 μήνες περίπου βρέθηκα σε αδυναμία να καταβάλω 3 δόσεις, και χωρίς κάποια ενημέρωση η greditcom έκδωσε εξώδικο άμεσα εις βάρος μου. Μέχρι εδώ κάποιος θα έλεγε ότι από την στιγμή που δεν πλήρωσες καλά να πάθεις, αλλά τα πράγματα δεν έγιναν ακριβώς έτσι και εξηγούμαι. Στο τέλος του τρίτου μήνα πλήρωσα όλο το ποσό που χρώσταγα και είχα καθυστερούμενο. Η μόνη τηλεφωνική ενόχληση που είχα ήταν για να με ειδοποιήσουν ότι έχει εκδοθεί εξώδικο εις βάρος από την greditcom και ότι άμεσα θα έπρεπε να πληρώσω τις καθυστερούμενες δόσεις. Αμεσα τους ενημέρωσα ότι πλήρωσα και ζήτησα και συγνώμη για ότι έγινε, γιατί θέλω να είμαι εντάξει απέναντι στις υποχρεώσεις μου και θεώρησα ότι το θέμα έληξε. Αμ δε μετά από 1 βδομάδα δέχομαι 1 τηλ από 1 δικηγορικό γραφείο ότι χρωστάω το σύνολο των 3 δόσεων + 100 ευρώ για το εξώδικο που εκδώσανε! Τους ενημέρωσα ότι έχω πληρώσει τις οφειλές και οτι δεν εχω λάβει κάποιο εξώδικο και μου απάντησαν οτι θα το λάβω και οτι πρέπει να πληρώσω άλλα 100 ευρω! Πράγματι, μετά από 4-5 μέρες παρέλαβα μέσω courier την ειδοποίηση του εξώδικου. Αυτό με παραξένεψε γιατί νόμιζα ότι εξώδικα παραδίδονται μέσω δικαστικού επιμελητή και έχουν και σφραγίδα και έτσι δεν έδωσα σημασία. Μετά απο 2 μέρες, με απόκρυψη παρακαλώ, δέχομαι ξανά 1 τηλεφώνημα από το συγκεκριμένο δικηγορικό γραφείο για την καταβολή του ποσού για το εξώδικο που έλαβα! Εκπληκτος ρώτησα οτι απο ποτε παραδίδονται εξώδικα μέσω courier και απάντησαν ότι έτσι γίνεται, τους ενημέρωσα οτι ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ μέχρι να ενημερωθώ από την δικηγόρο μου. Τότε έμαθα από την δικηγόρο μου οτι είναι παράνομο να χρεώνεται ο οφειλέτης για εξώδικα από την τράπεζα και ότι αυτό το χαρτί που έλαβα δεν είναι καν εξώδικο. Από τότε έχουν περάσει σχεδόν 30 μέρες και συνεχίζουν και καλούν σχεδόν κάθε μέρα και απαιτούν την πληρωμή του εξώδικου! Τι και εάν τους είπα οτι είναι παράνομο, αυτοί τον χαβά τους, μέχρι και ότι δεν θα έπρεπε να πάρω το δάνειο αν δεν συμφωνούσα γιατί έχω υπογράψει συμβόλαιο όπου αναφέρει ότι είχα υποχρέωση να το πληρώσω, τους εξήγησα οτι αυτά είναι παράνομα και καταχρηστικά και οτι πάνω από ολα ειναι ο νόμος. Αλλά αυτοί τίποτα συνέχιζαν μέχρι που αναγκάστηκα να ενημερώσω τον δικηγόρο μου και στην συνέχεια ο δικηγόρος μου αυτούς και οτι από εδώ και περα θα μιλάνε μονο με αυτόν και να μην με ξαναενοχλησουν
Αυτά τα ολίγα για αυτήν την εταιρία. Οσα ανέφερα είναι πέρα για πέρα αληθή και ακριβή.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!