tromaktiko: Ελεος με αυτη την eurobank

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Ελεος με αυτη την eurobank



Ειμαι και εγω ενας απο τους χιλιαδες παραπονουμενους συμπολιτες που εχω προβλημα μετην eurobank...
Εδω και κατι χρονια ειχα δανειστει συνολικα 25000ε.Δεν ειναι οτι πληρωνω εδω και 3 χρονια δοσεις αλλα επιδει λογω κρισης βρεθηκα σε αναγκη και καθυστερησα 2,5 δοσεις μου καταγγειλαν το δανειο. το ποσο που μου απετουν ειναι σχεδον 25000 ευρω ασχετα που τους εχω δωσει σχεδον 9000ε σε τοκους.πριν απο λιγο καιρο επικοινωνησαν μαζι μου για να κανουμε ρυθμιση. οι υποτιθεμενοι και πανασχετοι υπαλληλοι της υποτιθεμενης νομικης υπηρεσιας μου ζηταν εγραφα ε9. τους πηγαινω οτι εγγραφο ειχα και μου απαιτουν να τους παω χαρτι ε9 του 2005 και του 2011.τους ενημερωνω οτι δεν τα εχω διοτι δεν εχω ακινητη περιουσια. και μουλενε η μας φερνεται το ε9 του 2011 η το εγγραφο Ε.Τ.ΑΚ.Ασχετοι κυριοι της eyrobank. στην σελιδα 60 του βιβλιου συμπληρωσης φορ.δηλωσης του υπ.οικονομικων αναγραφει οτι τις χρονιες 2005 εως τωρα συμληρωνουν ε9 ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.οποτε οι βλακιες περι ολοι συμπληρωσαν Ε9 το 2005 ακομα και μηδενικο δεν ισχύει. Μολις ενημερωνω την υποτιθεμενη νομικη υπηρεσια τους γι αυτο το θεμα η ανεγκεφαλη υπαλληλος της μου απαντα. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ Ε9 ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ ΤΟΥ 2011 ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕ ΜΑΣ ΤΟ Ε.Τ.ΑΚ.
Και τωρα σας παρακαλω πειτε μου ΑΦΟΥ ΒΡΕ ΚΑΗΜΕΝΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ. ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΤΑΚ?(ειδικο τελος ακινητων)Δηλαδη τι να δηλωσω τον εαυτο μου?? Αλλα μαλλον οι κυριοι της τραπεζας ψαχνουν ακινητο για κατασχεση.Ατυχησαν ομως διοτι δεν υπαρχει. και αν συνεχισουν με αυτη την τακτικη οχι ρυθμιση δεν θα κανω αλλα δεν θα δουν και δεκαρα τσακιστη. οι εξυπναδες τελιωσανε κυριοι.Φιλικη συμβουλη.ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ EYROBANK ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΙΠΟΤΕ ΛΟΓΟ. ΘΑ ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!