tromaktiko: Νεολαία του...φραπέ και του freddo ή νεολαία απογοητευμένη;

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Νεολαία του...φραπέ και του freddo ή νεολαία απογοητευμένη;



Σχετικα με: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/freddo.html#more. Τυχάνει να είμαι και εγω 19 χρονών, απο αυτά τα "παιδά των φραπέδων" που πάνε και κάθονται στις καφετέριες.

Να σας ενημερώσω λοιπόν οτι έτσι όπως έχει διαμορφωθεί, η μάλλον θα μπορούσα να πω, έχουμε διαμορφώσει, η και δε θα είχα άδικο να πω ότι ΕΧΕΤΕ διαμορφώσει το ελληνικό σύστημα,
απο πολυ νωρίς κι όλας στο δημοτικό είχα μαθήματα στο φροντηστήριο αγγλικών,
Απο την 6ή δημοτικού δε, δεν είχα χρόνο ουτε για παιχνίδι, απο τις ώρες μαθημάτων αγγλικων Και γερμανικών, Απο τότε κι όλας άρχισα να "κουράζομαι"

Έχει χρόνια, απο μικρός που λέω οτι αυτή η χώρα δε πάει πουθενά, και όχι, δε θα κατηγορήσω την κυβέρνηση μόνο.

Τα μαγαζάκια και οι επιχειρήσεις κλείνουν, και πολλές απο αυτές για μένα ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ και κλείνουν. Ο ελληνάρας μόλις δει μια δουλειά να πηγαίνει καλά πάει και αυτός να ανοίξει την ίδια, και καταλήγουμε το κράτος να χορηγεί άδειες αβέρτα και σε κάθε τετράγωνο να υπάρχουν τα ίδια και τα ίδια καταστήματα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να επιβιώσει κανένα.

Επίσης τυχαίνει φέτος να ξαναδίνω πανελλήνιες, αύριο να δίνω το τελευταίο μάθημα, είχα ξεκινήσει με όλη τη διάθεση διάβαζα, για να περάσω στη σχολή που θέλω και να κάνω αυτό που μου αρέσει αλλα φρόντησε το υπουργείο να μου χαλάσει τη ψυχολογία. Έχουμε ενα εκπαιδευτικό σύστημα που κάθε αλλο παρά βάρος είναι για την νεολαία που έχει καθιερωθεί έτσι όπως έχει καθιερωθεί, με μαθήματα τα οποία έχουν πλεον επεκταθεί τοσο που ενα σχολικό βιβλίο δε φτάνει για να διαβάσει κάποιος για τις πανελλήνιες αλλα πρέπει να προμηθευτεί τα βοηθήματα μεγάλων ιδιοτικών εκδοτικών.


Είχατε βολεύτει όλοι, ναι 'ολοι, οι μεγαλύτεροι, στο δημόσιο, στο δημόσιο όπου έχει γεμήσει με υπάλληλους οι οποίοι απλά κάθονται σε μια καρέκλα, διορισμοί φοροδιαφηγή τα τσέπωναν και οι βουλευτές και όλοι είμαστε καλά.
Και νομίζατε οτι αυτό τελείωσε;;;;;;;;;;;; ΟΧΙ! αν κοιτάξει κανείς γύρω του, ουτε η φοροδιαφηγή έχει σταματήσει, ακομα και αυτοι που γκρινιάζουν ψάχνουν πως να φοροδιαφήγουν και να βολέψουν τα παιδιά τους στο δημόσιο. Oλη η κοινωνία είναι σάπια στο σύνολο.

Λοιπόν, με όλα οσα έχω τραβήξει τόσα χρόνια, με τον τόσο χρόνο που έχασα απο ώρες παιχνίδι που είχα κάθε δικαίωμα να περάσω  ανέμελα παιδικά χρονια χωρίς να τρέχω απο μάθημα σε μάθημα και με την απογοήτευση που έχω για αυτή τη χώρα πλεόν, Ας έρθει κάποιος να μου πει οτι κάθομαι και διασκεδάζω και πίνω καφέ νομίζοντας οττι όλα πανε τέλεια οταν όλα πανε ΣΚΑΤΑ. και ναι θα το πώ έτσι ωμά, γιατί μέχρι τώρα μονο απογοήτευσει εχω εισπράξει απο παντού.

Προσπαθώ μονο να κάνω τον εαυτό μου καλύτερο άνθρωπο και να έχω την συνείδηση μου καθαρή. Και να δυστυχώς για αυτόν τον τόπο κυνηγάω και τα όνειρα μου. Πόλλοι απο αυτόυς που λέτε οτι κάθονται στις καφετέριες είναι απογοητευμένοι, αν δεν καθόντουσαν και με την παρέα τους να ηρεμήσουν λίγο θα χαμε μαζικές αυτοκτονίες εδώ πέρα.

Δεν θεωρώ πως η λύση είναι να βγούμε στο δρόμο, και να γίνει αυτό θα βρουν ευκαίρια κάποια ρεμάλια να τα σπάσουν όλα. Η λύση δεν είναι να κατηγορήσουμε τον άλλον, τον νέο που βγαίνει για καφέ η το κράτος αποκλειστικά. Η λύση είναι να αλλάξουμε όλοι και να βγούμε απο την νοοτροπία του ΕΛΛΗΝΑΡΑ να ξυπνίσουμε λίγο να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και το κοινονικό σύνολο και όχι μονο τον εαυτούλη μας, γιατι πολλοί απο αυτούς που διαμαρτύρονται τον εαυτούλη τους σκέφτονται.

Η λύση είναι η δημιουργηκότητα και η εργασία και όχι το βόλεμα.

Έίμαστε άξιοι της μοίρας μας. Ζούμε μέσα στην υποκρήσια και ξέρουμε μόνο να κατακρίνουμε τους άλλους λες και εμείς είμαστε φωστήρες. Έχω βαρεθεί να με κρίνουν άνθρωποι που τα έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους στη ζωή τους. Άλλα μόνο αυτό ξέρουν να κάνουν για να νιώσουν καλύτερα.
Mε συγχωρείτε για το τεράστιο και ίσως αδόμητο σχόλιο, αλλά μόνο για αύτα δεν είμαστε τώρα.

Ένας απογοητευμένος νέος.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!