Ο σημερινός αγώνας με το χρονόμετρο στιγματίστηκε από τη σφοδρή σύγκρουση της Sauber του Σέρτζιο Πέρεζ με τα προστατευτικά πλαστικά στο τέλος της κατηφορικής ευθείας του τούνελ.Ο 21χρονος χτύπησε με το πλάι ύστερα από μια τρομακτική πορεία δεκάδων μέτρων χωρίς να έχει τον έλεγχο του μονοθεσίου.
Ο νεαρός Μεξικάνος που είχε μπει στην τελική δεκάδα, έκανε την πρώτη του προσπάθεια στο Q3 όταν έχασε το πίσω μέρος της C31 στα φρένα στην έξοδο του τούνελ.
Πρόκειται για ένα σημείο που αρκετοί πιλότοι βρέθηκαν σε δύσκολη θέση, ενώ οι Πετρόφ (Πέμπτη), Ρόσμπεργκ (FP3, Σάββατο) δεν απέφυγαν επίσης την επαφή με τις μπαριέρες.
Τα μονοθέσια εξέρχονται από το τούνελ με περισσότερα από 280km/h και οι οδηγοί πρέπει να φρενάρουν μέσα σε 150m. για το σικέιν των 70km/h που ακολουθεί.
Η κλίση και οι ανομοιομορφίες του οδοστρώματος στο σημείο δε βοηθάει, όπως δε βοηθά και η απειρία. Ο Πέρεζ αγωνίζεται για πρώτη φορά με μονοθέσιο F1 στο Μονακό.Η απομάκρυνσή του από τα συντρίμμια της Sauber ήταν δύσκολη υπόθεση για τους γιατρούς και γέμισε ανησυχία του φιλάθλους.
Τα πρώτα νέα για την κατάσταση της υγείας του 21χρονου Μεξικάνου αναφέρουν ότι δεν είχε χάσει τις αισθήσεις του ενώ μεταφέρονταν στο νοσοκομείο.
Εκεί οι πρώτες εξετάσεις έδειξαν ότι δεν υπάρχουν κατάγματα. Ο Πέρεζ θα παραμείνει στο νοσοκομείο απόψε καθότι έχει υποστεί διάσειση. Πιθανότατα δεν θα αγωνιστεί αύριο.
Η έξοδος του Πέρεζ συνέβη ενώ απέμεναν 150sec για την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών που έφεραν για μια ακόμη φορά τον Φέτελ με τη Red Bull στην pole position.
Ο 23χρονος Γερμανός πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ πέρα από ικανός στάθηκε και τυχερός καθότι ολοκλήρωσε την προσπάθειά του λίγες στιγμές πριν συμβεί το ατύχημα.
Όταν η διαδικασία εκκίνησε εκ νέου κανείς δεν μπόρεσε να απειλήσει το Φέτελ ο μόνος που μπόρεσε να βελτιώσει την επίδοσή του ήταν ο Λιούις Χάμιλτον.
Μετέπειτα ο poleman Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: "Είναι μεγάλος ο αυριανός αγώνας και μοιάζει με καζίνο. Πολλά μπορεί να αλλάξουν από τα pit stop. Όμως η pole position στο συγκεκριμένο αγώνα είναι πολύ σημαντική".
Οι χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m13.556s |
2. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m13.997s + 0.441 |
3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m14.019s + 0.463 |
4. Fernando Alonso Ferrari 1m14.483s + 0.927 |
5. Michael Schumacher Mercedes 1m14.682s + 1.126 |
6. Felipe Massa Ferrari 1m14.877s + 1.321 |
7. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m15.280s + 1.724 |
8. Nico Rosberg Mercedes 1m15.766s + 2.210 |
9. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m16.528s + 2.972 |
10. Sergio Perez Sauber-Ferrari No time |
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m15.545s |
11. Vitaly Petrov Renault 1m15.815s + 1.540 |
12. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m15.826s + 1.551 |
13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m15.973s + 1.698 |
14. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m16.118s + 1.843 |
15. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m16.121s + 1.846 |
16. Nick Heidfeld Renault 1m16.214s + 1.939 |
17. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m16.300s + 2.025 |
Χρόνος εισόδου στο Q2 : 1m16.813s |
18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m17.343s + 2.136 |
19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m17.381s + 2.174 |
20. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m17.820s + 2.613 |
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m17.914s + 2.707 |
22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m18.736s + 3.529 |
23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth Δε χρονομετρήθηκε |
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth Δε χρονομετρήθηκε |