διεκδικούσαν με μεγάλες πιθανότητες και οι Alonso-Button. Ας δούμε κάποια από τα βασικά σημεία:
Ο αγώνας ξεκίνησε με Εξαιρετικές εκκινήσεις από τους Alonso και Rosberg που βρέθηκαν 3ος και 5ος αντίστοιχα. O Schumacher έπεσε 10ος πριν ανακτήσει μία θέση προσπερνώντας τον Hamilton. O Vettel είχε ήδη δημιουργήσει διαφορά 3,2 δευτερολέπτων. Ο Alonso ήταν κολλημένος πίσω από τον Button ενώ υπήρξε επαφή του Hamilton με τον Schumacher και ο Βρετανός έχασε κομμάτι της πίσω αεροτομής του. Στο μεταξύ στον 8ο γύρο ο Alonso έκανε fastest lap.
Λίγο αργότερα ο Schumacher παραπονέθηκε για graining στα πίσω ελαστικά έχασε τη θέση του από τον Hamilton και τον Barrichello και μπήκει στα pits. Την ίδια στιγμή Massa και Maldonado περνούν τον Rosberg που τους καθυστερούσε. Καθόλου καλή μέρα για την MercedesGP
Ο χορός των pits άνοιξε με τον Button που φόρεσε super softs. Σκληρά ελαστικά για τον Vettel σε ένα αργό pit stop. Καταστροφικό pit stop για τον Webber. Τους ακολουθεί ο Alonso που επιλέγει τα μαλακά (prime) ελαστικά.
Με όλους τους κορυφαίους να έχουν αλλάξει ελαστικά, ο Button προηγείται μπροστά από τους Vettel, Alonso. O Webber είναι 14ος
Γύρος 23. Ο Hamilton μπαίνει στα pits και οι μηχανικοί δεν είναι έτοιμοι! Ο Button συνεχίζει να προηγείται και να κινείται ταχύτατα έχοντας χτίσει διαφορά 13+ δευτερολέπτων. Drive through για τον di Resta. Ο λόγος ότι προκάλεσε σύγκρουση με τον Buemi στον 25ο γύρο ενώ ο Schumacher προσπερνά τον Rosberg για την 14η θέση.
O Hamilton συνεχίζει να πιέζει ασφυκτικά τον Massa στην μάχη για την 10η θέση στον γύρο 32. To ότι παραμένει με τα super soft πίσω από τον Βραζιλιάνο μάλλον καταστρέφει τη στρατηγική του. Τελικά καταλήγουν να συγκρούονται με αποτέλεσμα την εμπλοκή του Safety Car. Ο Alonso μπαίνει στα pits, ενώ ο Schumacher εγκαταλείπει άδοξα κοντά στην είσοδο των pits από κινητήρα.
Replay δείχνει ότι οι Massa Hamilton συγκρούστηκαν μέσα στο τούνελ. O Hamilton κατηγορεί στο team radio τον Massa ότι προκάλεσε επίτηδες τη σύγκρουση αλλά τελικά παίρνει ποινή drive through για πρόκληση ατυχήματος.
Ο Button μπαίνει στα pits για την prime γόμα και από εκεί και πέρα πετάει.
Οι Vettel - Alonso - Button βρίσκονταν κολλημένοι στα 7 δέκατα μεταξύ τους και σε διαφορετικές στρατηγικές. Φοβερή μάχη!
Στο μεταξύ Sutil, Kobayashi, Petrov είχαν τη δική τους μάχη από τις θέσεις 4, 5, 6. O Kobayashi πέρασε τον Sutil για την 4η θέση, ενώ ο Webber που στο μεταξύ τους είχε φτάσει πέρασε και αυτός τον Γερμανό.
Η μάχη στις πρώτες θέσεις συνεχιζόταν και ο Vettel καθυστερούσε εμφανώς τους Alonso και Button.
Και τότε καταστροφή. Ο Sutil χτυπάει τον τοίχο πριν την πισίνα, ο Hamilton φρενάρει να τον αποφύγει και ο Alguersuari πέφτει πάνω του αφήνοντας στον Petrov με μόνη επιλογή τον τοίχο.
Το αποτέλεσμα ήταν η εμπλοκή του SC και ακολούθως κόκκινη σημαία. O αγώνας τελικά επανεκκίνησε με αλλαγές ελαστικών για όσους επιθυμούσαν (κρίσιμο σημείο για τον Vettel που υπό κανονικές συνθήκες θα είχε μεγάλο πρόβλημα) και νέες αεροτομές εμπρός-πίσω για τον Hamilton στην 7η θέση. Οι Vettel, Alonso, Button φόρεσαν super soft. O Hamilton συγκρούστηκε για μία ακόμη φορά, τώρα με τον Maldonado αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε να ξαναβγει το SC.
Ο Button έμεινε αρκετά πίσω (2") από τον Alonso που και αυτός παρέμεινε 9 δέκατα πίσω από τον Vettel αν και πραγματοποίησε FL στον 76ο και 77ο γύρο. Με μόνο δυο γύρους όμως να απομένουν για τη λήξη του αγώνα, δύσκολα θα μπορούσε κάτι να αλλάξει πλέον... Κρίμα.
Θέση | No | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Χρόνος | Εκκ. | Βαθ. |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 78 | Winner | 1 | 25 |
2 | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 78 | +1.1 secs | 4 | 18 |
3 | 4 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 78 | +2.3 secs | 2 | 15 |
4 | 2 | Mark Webber | RBR-Renault | 78 | +23.1 secs | 3 | 12 |
5 | 16 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 78 | +26.9 secs | 12 | 10 |
6 | 3 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 78 | +27.2 secs | 9 | 8 |
7 | 14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 77 | +1 Lap | 14 | 6 |
8 | 9 | Nick Heidfeld | Renault | 77 | +1 Lap | 15 | 4 |
9 | 11 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 77 | +1 Lap | 11 | 2 |
10 | 18 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 77 | +1 Lap | 16 | 1 |
11 | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 76 | +2 Lap | 7 | |
12 | 15 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 76 | +2 Lap | 13 | |
13 | 21 | Jarno Trulli | Lotus-Renault | 76 | +2 Lap | 18 | |
14 | 20 | Heikki Kovalainen | Lotus-Renault | 76 | +2 Lap | 17 | |
15 | 25 | Jerome d'Ambrosio | Virgin-Cosworth | 75 | +3 Lap | 21 | |
16 | 23 | Vitantonio Liuzzi | HRT-Cosworth | 75 | +3 Lap | 23 | |
17 | 22 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 74 | +4 Lap | 22 | |
18 | 12 | Pastor Maldonado | Williams-Cosworth | 73 | +5 Lap | 8 | |
Ret | 10 | Vitaly Petrov | Renault | 67 | +11 Lap | 10 | |
Ret | 19 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 66 | +12 Lap | 19 | |
Ret | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 32 | +46 Laps | 6 | |
Ret | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 32 | +46 Laps | 5 | |
Ret | 24 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 30 | +48 Laps | 20 | |
DNS | 17 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari |
http://www.f1grip.gr