για 15 λεπτά έως και μισή ώρα.
'Οταν, δε, προσπαθήσεις να αναγγείλεις τη βλάβη καλώντας στο 13844, υπάρχει μήνυμα που λέει πως "υπάρχει βλάβη και αποκαθίσταται".
Και πλέον το μήνυμα υπάρχει πριν καν ακούσεις τι πρέπει να επιλέξεις για αναγγελία βλάβης ή τεχνική βοήθεια ή σύνδεση με το λογιστήριο.
Μήπως θα ήταν καλή ιδέα, κάποιος υπεύθυνος της HOL να εξηγήσει σε όλους εμάς, (τον απλό κόσμο) τι συμβαίνει και μας κόβουν το ίντερνετ;
Δεν ζητάω να με πιάσουν από το χεράκι και να μου το πουν. Νομίζω πως ένα σοβαρό Δελτίο Τύπου θα ήταν ότι πιο σωστό και εκτιμηταίο.
Το σημαντικότερο ερώτημα είναι, πότε θα επανέλθει στα φυσιολογικά το σύστημά τους;
Aναγνώστης