tromaktiko: Καταγγελία για INTERAMERICAN

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Καταγγελία για INTERAMERICAN



Σήμερα, τελείως τυχαία, τηλεφώνησα στην Ιντεραμέρικαν για να ρωτήσω κάτι σχετικά με την πληρωμή του συμβολαίου μου ζωής - Ιατροφ.Περ...
που διατηρώ και χρυσοπληρώνω από 10 ετίας.Η απάντηση ήταν ότι το συμβόλαιο έχει διακοπεί μετά από αίτηση του ασφαλιστή μου. Τηλεφώνησα λοιπόν στον ασφαλιστή μου, που τυγχάνει να τον ξέρω 20 χρόνια και βέβαια δεν γνώριζε τίποτα. Μετά από έρευνα, διαπιστώσαμε οτι η αίτηση για ανάκληση της πιστωτικής μου κάρτας, ωστε να την αντικαταστήσω με άλλη, την εξέλαβαν ώς...διακοπή του συμβολαίου!!! Ετσι απλά, χωρίς πολά λόγια και χωρίς τίποτα ενυπόγραφο. Αν δηλαδή δεν τους έπαιρνα τηλέφωνο, θα ημουν ανασφάλιστος. Κύριε Kondominas όπως αλλοιώς σε λένε,μου δίνεις το τηλέφωνο της ξανθειάς? Πάρτε με και τηλέφωνο για να σας πώ πόσο ικανοποιημένος είμαι...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!