Ο Ασφαλιστης βεβαια δεν ήξερε τιποτα διότι με δική μου πρωτοβουλία θελησα να ακυρώσω την κάρτα μου.
Ο Ανθρωπος που κατηγορείτε για την δική σας ανευθυνότητα και αγνοια, εδώ και 20 χρόνια σας φερνει πελάτες και προσπαθεί να σας μάθει την δουλειά σας. Αλήθεια, μια και είσαστε τοοοοοσο μεγάλη εταιρεία, που ειναι το after sales service, να ενδιαφερθεί και να ρωτήσει γιατί ο πελάτης διακόπτει το συμβόλαιο? Εχει κάποιο πρόβλημα Εστω και αν δεν ήθελα να το διακόψω.Μηπως τελικά σας βολεύει? Η συνεχεια επί της οθόνης...Περιμένω επίσημη απάντηση από την εταιριάρα σας, πρίν σας στείλω το εξώδικο...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ