tromaktiko: Δέσμευση parking...για ξεφόρτωμα γραφικής ύλης

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Δέσμευση parking...για ξεφόρτωμα γραφικής ύλης



Είμαι έμπορος στη πλατεία Κλαυθμώνος επί της οδού Δραγατσανίου και το τελευταίο μήνα η δημοτική αστυνομία έχει επιδοθεί σε ένα...
σαφάρι κλήσεων ορθώς κατά την άποψή μου για να εκλείψει το μοναδικό φαινόμενο των διπλο- και τριπλο-παρκαρίσματων με καταγγελία του υπουργείου Εσωτερικών.

Το παράδοξο όμως είναι ότι όλες οι θέσεις της οδού Δραγατσανίου είναι κρατημένες για το υπουργείο Εσωτερικών και άλλες δημόσιες υπηρεσίες της περιοχής, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ!! Με αποτέλεσμα το τελευταίο καιρό ο δρόμος να είναι άδειος από αυτοκίνητα (όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία), πράγμα που δεν έχω ξαναδεί στα 10 χρόνια που δραστηριοποιούμαι στη περιοχή.

Σήμερα επισκέφθηκα την διεύθυνση οικονομικού του υπουργείου Εσωτερικών για να ΄δω αν μπορεί να βρεθεί μια αποδεκτή λύση για όλους, καθώς εγώ και άλλοι έμποροι της περιοχής πληττόμεθα από το γεγονός ότι οι υποψήφιοι πελάτες δεν έχουν την ευκαιρία να παρκάρουν στο δρόμο και η απάντηση που πήρα είναι ότι ο δρόμος είναι κρατημένος για το υπουργείο σε περίπτωση όπου κάποιο υπηρεσιακό αυτοκίνητο χρειαστεί να ξεφορτώσει υλικό π.χ γραφική ύλη, ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ.

Δηλαδή αντί να παραχωρήσουν τον δρόμο προς εκμετάλλευση (ελεγχόμενη στάθμευση), ώστε και το δημόσιο να έχει έσοδα και οι υποψήφιοι πελάτες των καταστημάτων να έχουν την ευκαιρία να παρκάρουν σε έναν πολύ εμπορικό δρόμο, ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΟΡΤΩΣΕΙ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΥΛΟ!!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!