tromaktiko: Σχετικα με το post "Αγανακτισμένοι - Η Άλλη Πλευρά"

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Σχετικα με το post "Αγανακτισμένοι - Η Άλλη Πλευρά"



Φιλε ποδηλατη, που δεν πρεπει να σου κλείνει τον δρομο κανεις,με θυμασαι;
Εγω ειμαι, που πριν απο 2 εβδομάδες ημουν με την μηχανη μου και με πηγαινε καροτσακι μια πορεια ποδηλατιστών απο το Δημαρχειο ως το κεντρο της Θεσσαλονικης. Θυμασαι που ειχα βγαλει το κρανος μου, ειχα αναψει τσιγαρακι και πηγαινα με 5 χλμ ανα ωρα; Δε με πειραξε η πορεια σου, χαρηκα μαλιστα γιατι ειδα μπαμπαδες με τα παιδακια τους, μαμαδες με μωρα στην πλατη, ηταν ευχαριστο το θεαμα. Θυμηθηκα μαλιστα το ποδηλατακι που ειχα μικρος και αλωνιζα απο τη Νεα Ελβετια μεχρι το λιμανι, και με εψαχνε η ερημη η μανα μου, και στεναχωρεθηκα γιατι τα παιδια σημερα σε ποιο δρομο να κανουν ποδηλατο που εχουμε πηξει στο αμαξι; Θυμασαι φιλε ποδηλατη που οταν ξεφυγε λιγο η οπισθοφυλακη σας,(με τα σημαιακια) σε μια στροφη και βρεθηκα χωρις να καταλαβω κι εγω πως, μπροστα τους που ηρθαν 2-3 συμπολιτες-ποδηλατες που αρχισαν να με βριζουν και με κοιτουσαν σαν να θελουν να με δειρουν; Δεν αντεδρασα φιλε ποδηλατη, σεβαστηκα τα παιδια που ηταν μπροστα και την υπολοιπη πορεια που αποτελείτο απο ανθρωπους. Σεβαστηκα την επιθυμια σας για μια πολη πιο φιλικη προς το ποδηλατο, σταματησα τη μηχανη και περιμενα να με περασει ξανα η ασφαλεια σας. Τωρα κι εσυ φιλε ποδηλατη , θα σεβαστεις την επιθυμια μου για μια χωρα πιο φιλικη προς τους πολιτες της και θα κανεις ειτε υπομονη, ειτε μια παρακαμψη απο τον παραπανω δρομο. Μεγαλυτερη βλακεια δεν θα μπορουσες να ειχες ξεστομισει.Ντροπη σου.(http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_227.html)

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!