Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν, το 2010 καταγράφηκε αυξητική τάση στις γυναίκες που επέλεξαν για αυτοκίνητό τους κάποιο supercar. Η αγαπημένη ακριβή μάρκα των γυναικών είναι η Rolls Royce, με το 9,3% των πωλήσεων της εταιρίας να οφείλεται στο ωραίο φύλλο (από 8% το 2009).
Τη μεγαλύτερη άνοδο ωστόσο είχε η Lamborghini, με αύξηση 2,2% (συνολικά το 7,4% των πωλήσεών της έγιναν σε γυναίκες). Άνοδο στις προτιμήσεις των γυναικών σημείωσε και η Ferrari με 6,4% των συνολικών πωλήσεων (έναντι 5,1% το 2009).
Η έρευνα ωστόσο δεν δίνει απάντηση σχετικά με την αιτία που το 2010 προκάλεσε την αύξηση στην αναλογία πωλήσεων γυναικών-ανδρών (που φυσικά συνεπάγεται αναλογική πτώση των πωλήσεων που έγιναν σε άνδρες)… Σημειώνουμε ότι η έρευνα διεξήχθη στις Η.Π.Α., όπου δεν συνηθίζεται οι σημαντικές αγορές να γίνονται «στο όνομα» συζύγων, τέκνων κ.ά. για φορολογικούς λόγους…
protothema.gr