Kατόπιν έντονης «προσέλκυσης» διαμέσου της εταιρείας ΑΛΚΥΩΝ (κα Φ.), αποφάσισα να μεταφέρω 2 σταθερά μου τηλέφωνα, του σπιτιού μου και του καταστήματός μου στη WIND.
Πρίν από αρκετές μέρες η εταιρία με μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο, μου γνώρισε οτι η 26-5-11 θα είναι η ημερομηνία ενεργοποίησης της νέας μου σύνδεσης.
Από τις 26-5-11 και μέχρι σήμερα το τηλέφωνο του καταστήματός μου είναι
«απενεργοποιημένο», τα P.O.S. επίσης.
Η κυρία Φ.που με διαβεβαίωνε ότι όποιο πρόβλημα και αν έχω να απευθυνθώ
σε εκείνη, παρά τα επαναλαμβανόμενα τηλεφωνήματά μου ουδέποτε επικοινώνησε μαζί μου.
Η τεχνική υποστήριξη της Wind αφού επικαλέστηκε τεχνικούς λόγους που εγώ δεν
κατανοώ, σήμερα τους ζήτησα με ευθύνη τους να με μεταφέρουν στην προηγούμενο
πάροχο. Μου είπαν πως δεν μπορούν να το κάνουν ,αφού έχω υπογράψει το σχετικό
συμβόλαιο και πρέπει να τηρήσω του όρους.
Χθές το μεσημέρι στις 2 η ώρα περίπου,ενεργοποίηθηκε η σύνδεση του σπιτιού μου.
μετά από 30 ώρες χωρίς σύνδεση. Αναζήτησα χτές πολλές φορές να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο της wind,δυστυχώς ήταν αδύνατο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ