tromaktiko: Καταγγέλια WIND

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Καταγγέλια WIND



Προσφατα μετακομισα σε καινουργιο σπιτι. Πηγα σε ενα καταστηματα της Wind και ζητησα να αλλαξω τη διευθυνση ωστε να πηγαινουν οι λογαριασμοι στο καινουργιο σπιτι.
Το εκανα ολα ωραια μια χαρα. Περασεσ ο πρωτος μηνας μου ηρθε ο λογαριασμος στο καινουργιο σπιτι, περναω τυχαια απο το παλαιο μου σπιτι και πηγαινω να δω εαν εχω καποιο λογαριασμο, εκει βλεπω λογαριασμο της Wind(δευτερος αυτο το μηνα), πηγαινω στο καταστημα της Wind και μου λεει η κοπελα ειναι οι οφηλες σας και πρεπει να τις πληρωσετε. Τελοσ παντων τισ πληροσα. Τρεισ μηνεσ μετα και ακομα ερχονται λογαριασμοι στο καινουργιο και στο παλιο σπιτι. Οταν εποικηνωνησα με τα γραφεια της Wind μου ειπαν φταιει το καταστημα τησ γητονειας σας απο το καταστημα μου ειπαν φταινε απο τα κεντρικα της Wind. Εγω ενα εχω να πω στουσ εν λογο κυριους τοσο χαζοι ειναι και μας παιρναν για χαζους. Ντροποι τους, και αν η εταιρια τους δεν παει καλα οικονομικα να βρουν αλλο τροπο να μαζεψουν λεφτα και οχι να μασ κοροϊδευουν.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!