tromaktiko: Πανελλαδικές Εξετάσεις 2011

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2011



Τόσο καιρό διάβαζα διάφορα σε σχέση με τις πανελλήνιες αλλά απλά δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία μιας συνεχούς "αντιδικίας" με άτομα που προφανώς δεν θα συμφωνούσαν μαζί μου...Όμως πήρα την απόφαση να απαντήσω στο παρακάτω άρθρο "Πανελλαδικές Εξετάσεις 2011"http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/2011_6772.html .. Sorry κιόλας φίλε μου γιατί νομίζω ότι μιλάς εκ' του ασφαλούς και κάπου χάνεις την μπάλα..Εγώ λοιπόν ήμουν ένα παιδί πάντα απλά καλό στο σχολείου,! του 17,5 γιατί απλά δεν διάβαζα πάνω από μία ώρα στο σπίτι, ότι έκανα στο σχολείο και ότι έπαιρνα από το φροντιστήριο..Έτσι λοιπόν στις πανελλήνιες αποφάσισα να διαβάσω παραπάνω γιατί ήθελα ένα οικονομικό πανεπιστήμιο, ποτέ όμως δεν είχα βλέψεις για ΑΣΟΕ π.χ διότι ήξερα πόσο "αντέχω" να διαβάσω.. Έτσι λοιπόν έκανα μια προσπάθεια σε άλλα μαθήματα λίγο μεγαλύτερη, σε άλλα όχι τόσο..Τα μαθηματικά γενικής ήταν ένα μάθημα το οποίο μαζί με το ΑΟΘ με βοηθούσε για το 5 πεδίο..Επειδή μου άρεσαν τα μαθηματικά κατεύθυνσης και ήμουν αρκετά καλός εκ! εί όταν πρωτοασχολήθηκα με τα μαθηματΙκά γενικής μου φάνηκαν γελοία και πίστευα ότι είχα την δυνατότητα να γράψω 20 και με βάση όλα τα θέματα προηγούμενων ετών, και έρχεται η επιτροπή και βάζει θέματα τα οποία ήταν ασαφή,δύσκολα και με παραπάνω άχρηστα δεδομένα μόλις η μαθηματική επιτροπή τα σχολίασε έτσι(61% κάτω από τη βάση)..Με αποτέλεσμα εγώ να πέφτω πολύ χαμηλά στα μόρια του 5 πεδίου..Πιάνω αρκετά πανεπιστήμια αλλά όχι το κάτι καλύτερο που μπορούσα όπως και πολλά αλλά παιδιά..Και δεν θα αναφέρω καν τα υπόλοιπα βασικά μαθήματα θετικής-τεχνολογικής όπου το 74% των μαθητών στη φυσική είναι κάτω από τη βάση και το 72% στα μαθηματικά! Ήταν μια από τις χειρότερες χρονιές μόνο βάση ποσοστών αν το δεις..Σίγουρα θα υπάρχουν και παιδιά που θα έγραψαν 20 στη φυσική είτε στα μαθηματικά αλλά τι να κάνω που ανήκω στο 90%+ των μαθητών οι οποίοι είναι πολύ πιο κάτω από το είκοσι..Συγγνώμη που δεν είμαι ένας από τους ιδιοφυείς, συγγνώμη που είμαι ένας απλός μαθητής..Είναι τραγικό να βλέπεις άριστους μαθητές να φτάνουν τις βαθμολογίες των μέτριων και ούτω καθ' εξής για τους λιγότερο καλούς κτλ κτλ.. Θα συμφωνήσω μαζί σου ελάχιστα στο ότι προφανώς θα υπήρξαν και πολλά παιδιά που δεν θα έκαναν σωστή προετοιμασία αλλά δεν μπορείς να το γενικεύεις γιατί σίγουρα υπήρχαν και εκείνοι οι οποίοι διάβασαν.. Και στο κάτω κάτω δεν μπορεί να επεμβαίνουν ειδικοί, να ασχολούνται τα κανάλια όσο ποτέ άλλοτε και να μιλούν για τα πιο δύσκολα θέματα της δεκαετίας και συ χαλαρός,τελειόφοιτος και σίγουρα δίχως επίγνωση θεμάτων να μιλάς απλά για μία γενικά κακή προετοιμασία, εξάλλου νομίζω οι ίδιοι καθηγητές προετοίμαζαν και τους περσινούς και τους πιο παλιούς κλπ..Δεν μπορεί να ήμασταν η σειρά του '93 απλά όλα αποτυχημένα και αδιάβαστα παιδιά!!....

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!