tromaktiko: Απάντηση στο «Πανελλαδικές Εξετάσεις 2011»

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο «Πανελλαδικές Εξετάσεις 2011»



Στις Πανελλήνιες εξετάσεις τα θέματα ΠΡΕΠΕΙ να είναι δύσκολα για να ξεχωρίζει ο καλό από τον μέτριο και τον κακό. Δεν μπορεί να ισοπεδώνονται όλα.
Ανταγωνισμός είναι οι Πανελλήνιες μεταξύ των μαθητών, τα θέματα είτε είναι εύκολα για όλους, είτε είναι δύσκολα για όλους. Όσο πιο δύσκολα είναι τόσο πιο απίθανο είναι να γίνουν αδικίες. Αυτό σε γενικές γραμμές.

Από εκεί και μετά δεν θα διαφωνήσω ότι το Υπουργείο ήταν ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ κατώτερο των περιστάσεων. Δυναμίτισε τα πάντα και δημιούργησε κλίμα απίστευτης ανασφάλειας αλλά δεν φταίνε τα θέματα. Έλεος πια. Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα δεν μπορεί να συνεχίζεται επ’ άπειρον.
Δεν είναι δυνατόν να περνάνε σε σχολές άτομα με 1500 μόρια και να καταργούν την βάση του 10. Δεν είναι δυνατόν ΟΛΟΙ να βγάζουν Πανεπιστήμια και μάλιστα μετά να ζητούν και δουλειά σε αυτό που σπούδασαν, γιατί πολύ απλά δεν το αντέχει η Οικονομία.
Όσοι διαμαρτύρεστε θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι εάν έμπαιναν εύκολα θέματα θα ανέβαιναν αφενός οι βάσεις ακριβώς επειδή όλοι θα έγραφαν και οι σχολές παίρνουν συγκεκριμένο αριθμό, άρα τώρα αφού δεν έγραψαν όλοι οι βάσεις θα πέσουν, ειδικά στα πεδία που τα μαθήματα βαρύτητας ήταν δύσκολα. Συμφωνώ ότι οι περισσότεροι δηλώνουν σχολές σκεπτόμενοι τις περσινές βάσεις αλλά αυτό είναι λάθος. Κάθε χρόνο όσες σχολές λένε ότι θα ανέβουν πέφτουν και το αντίστροφο ακριβώς γιατί όλοι αντί να δηλώσουν αυτό που θέλουν δηλώνουν αυτό «που περνάνε» με βαση την περσινή χρονιά και τις φήμες, απλά για να πούνε οι γονείς τους ότι πέρασαν στην πρώτη τους επιλογή και όχι στην 6η ή 7η για παράδειγμα.

Εγώ ήμουν πολύ καλός μαθητής και έγραψα αρκετά καλούς βαθμούς. Πέρασα στην σχολή που ήθελα και ήταν πρώτη μου επιλογή αλλά όταν έδινα και είχα δύσκολα θέματα και εγώ εκνευριζόμουν αλλά στο τέλος διαπίστωσα ότι ΕΥΤΥΧΩΣ που τα θέματα ήταν δύσκολα και δεν εξισώθηκα με τον κάθε τυχαίο.
Μην λέτε χαζομάρες λοιπόν ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΆ. Και φίλε μου εάν σε κάποια μαθήματα ήσουν καλός και σε κάποια όχι, θα έπρεπε η γενιά των γονιών σου να μην ψήφιζε το κόμμα που μονίμως ζητάει ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ και όχι εξειδικευμένη. Με το σύστημα το εκπαιδευτικό που το ΠΑΣΟΚ έστησε στην Ελλάδα καλός μαθητής είναι αυτός που είναι καλός σε ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕ και όχι αυτός που είναι καλός σε ένα ή δύο.
Εγώ είμαι υπέρ του συστήματος που το παιδί στο οποίο εσύ απάντησες περιέγραψε, δηλαδή να μπαίνουν όλοι στα Πανεπιστήμια και τις σχολές που θέλουν και μετά ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΤΟ 80% ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΑΦΡΟΜΥΑΛΟΙ ΖΗΤΑΤΕ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΠΕΘΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ ΠΟΥ Ο ΑΝΔΡΈΑΣ ΈΦΕΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΏΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΚΑΉ ΠΟΘΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ!!!!

Αναγνώστης


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!