tromaktiko: Τέλη κυκλοφορίας 2012 και δίκαιη κατανομή βαρών

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Τέλη κυκλοφορίας 2012 και δίκαιη κατανομή βαρών



Μιλάει διαρκώς τις τελευταίες μέρες ο κ. Βενιζέλος για δίκαιη κατανομή των βαρών ας μας απαντήσει κάποιος επιτέλους γιατί τα τέλη κυκλοφορίας δεν κατανέμονται δίκαια.


Ας αναλογιστούμε λίγο το κόστος κτίστης ενός Ι.Χ επιβατικού αυτοκινήτου και τα τέλη κυκλοφορίας που μας ζητάνε να πληρώσουμε σε σχέση με τις μειώσεις μισθών, τις αυξήσεις Φ.Π.Α, την άνοδο των καυσίμων κ.α… μόνο δικαία δεν τα χαρακτηρίζει κάποιος. Ενώ κάποιοε ΔΕΚΟ, Υπάλληλοι βουλής δεν καταλάβανε ακόμη τι έγινε. Στο θέμα μας όμως.

Τα νέα τέλη κυκλοφορίας 2012 (περίπου)
1072 κ.εκ 1357 κ.εκ 130,00 € 1358 κ.εκ 1548 κ.εκ 240,00 € 1549 κ.εκ 1738 κ.εκ 260,00 € 1739 κ.εκ 1928 κ.εκ 300,00 € 1929 κ.εκ 2357 κ.εκ 660,00 € 2358 κ.εκ 3000 κ.εκ 880,00 €
Προτεινόμενα τέλη κυκλοφορίας και ορθολογιστικός υπολογισμός κ. εκ
1201 κ.εκ 1400 κ.εκ 120,00 € 1401 κ.εκ 1600 κ.εκ 220,00 € 1601 κ.εκ 1800 κ.εκ 270,00 € 1801 κ.εκ 2000 κ.εκ 300,00 € 2001 κ.εκ 2200 κ.εκ 400,00 € 2201 κ.εκ 2400 κ.εκ 600,00 €
Εάν η κυβέρνηση θέλει να εισπράξει και φέτος τέλη κυκλοφορίας από όλες τις κατηγορίες και να μην υπάρξει πάλι το φαινόμενο ‘’παραδίδω πινακίδες’’ ας λάβουν σοβαρά οι κύριοι του Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών των παραπάνω προτεινόμενο πίνακα.

Επιπρόσθετα γιατί δεν λαμβάνετε υπόψη η τιμή πώλησης του έκαστου Ε.Ι.Χ, παράδειγμα ένα Mercendes C180 (1.800 κ.εκ) κοστίζει περίπου 45.000,00 € και έχει τέλη 300,00 €, ένα AUDI A4 1.800 κ.εκ κοστίζει περίπου 37.000,00 €, ενώ ένα Ford mondeo 2000 κ.εκ κοστίζει περίπου 26.500,00 € πώς είναι δυνατόν να πληρώνουν τα ίδια τέλη, το ίδιο κόστος συντήρησης έχουν? ΜΗΠΩΣ να λαμβάνετε υπόψη το κόστος κτίσης του οχήματος στον υπολογισμό?

Μερικές σκέψεις κ. Υπουργέ όσον αφορά το κομμάτι δικαιοσύνης και τελών κυκλοφορίας.

Ανέφερα την παραπάνω κατηγορία γιατί εκεί εμφανίζετε η μεγαλύτερη ΑΔΙΚΙΑ. Όλα πρέπει να υπολογίζονται σύμφωνα με το κόστος κτίσης.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!