tromaktiko: Απάντηση στην 28χρονη θυμωμένη

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Απάντηση στην 28χρονη θυμωμένη



Αγαπητή μου κυρία 28 ετών, εργαζόμενη, θυμωμένη και πάρα πολύ απορημένη...
να μου επιτρέψεις να σου απαντήσω κι εγώ που είμαι 44 ετών, επίσης εργαζόμενη, επίσης θυμωμένη και επίσης πάρα πολύ απορημένη...
για τους φόρους και τις κρατήσεις που μου επιβάλλονται και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΩ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΩ ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ!!!
Είμαι απ αυτούς τους δημόσιους υπαλλήλους που φαίνεται θανάσιμα να μισείς...μόνο που εγώ δεν λιμάρω τα νύχια μου στην υπηρεσία, δεν βλέπω τηλεόραση, δεν φυσάω μπουρμπουλήθρες στον φραπέ μου, ούτε κοιτώ τον πολίτη απέναντί μου σαν τη μύγα που ενοχλεί τον μεσημεριανό μου ύπνο όπως ΕΣΥ ειπες..
Εγώ αγαπητή μου σπούδαζα μέχρι τα 30 μου και κοπίασα όχι το σχολείο απλά να τελειώσω αλλά μέχρι και διδακτορικό να πάρω σε ελληνικό πανεπιστήμιο για να μπορέσω να μαζέψω αξιοκρατικά μόρια για να περάσω από το σκόπελο του ΑΣΕΠ...κι αυτό στα 35 μου το κατάφερα...που σημαίνει δεν γνωρίζω καν αν θα προλάβω σύνταξη να πάρω ποτέ...
Σέβομαι τον πολίτη απέναντί μου, και τιμώ τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα και τα χρήματα που με τόσες περικοπές μου καταβάλλει το δημόσιο κάθε τέλος του μήνα,,και που δε φτάνουν σε καμία περίπτωση να φροντίσω την 5μελή οικογένειά μου...
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ άλλα θα μπορούσα να σου πω..αλλά να μην καταχραστω της ελευθερίας του χώρου αυτού του Blog...
Σαν μεγαλύτερη..θα σου έλεγα να αφήσεις τις μικροπρέπειες περί δημοσίων υπαλλήλων...και να αναζητήσεις αλλού τις αιτίες για τη σημερινή κατάσταση...και αλλού τις λύσεις για να βγούμε από το σημερινό αδιέξοδο...Ο καθένας μας ξέρει..Απλά δεν τολμάει να παραδεχτεί...και όλοι μας είμαστε αθώοι...εκτός από τους τους δημοσίους υπαλλήλους!!
Θα τελειώσω με τη λαϊκή σοφία: Όσα δε φτάνει η αλεπού...τα κάνει κρεμαστάρια!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!