tromaktiko: Απάντηση σε: "Το παράπονο ενός ....εναερίτη... ή 35 χρόνια λιτότητα"

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Απάντηση σε: "Το παράπονο ενός ....εναερίτη... ή 35 χρόνια λιτότητα"



http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/35_29.html
Και τώρα τι θέλεις να κάνω να βάλω τα κλάματα?
Όταν γίνει η ΔΕΗ ιδιωτική εταιρία θα κάνω αίτηση και θα ζητήσω 1100 ευρω μισθό, χωρίς εφάπαξ.
Γράφεις τόσα πολλά, ενώ ξέρω και ξέρεις ότι θα ανεβείς σε ένα καλάθι για μια βλάβη 2-3 φορές το μήνα το πολύ.
Τον υπόλοιπο καιρό πας σε συντήρηση.
ΕΓΩ Κάνω την δουλειά σου στον ιδιωτικό τομέα με 850 ευρω!!
ΝΑΙ 850 ευρω, πάρε αυτά τα λεφτά και ξανά έλα και κλάψε.
Παίρνεις 2.000 ευρω μπροστά, αλλα 1.000 σε επιδόματα και αλλα 500+ σε υπερωρίες (και καλα)  και βγαίνεις τώρα να μου κλαφτείς?
Όταν βγεις στην σύνταξη 5-8 χρονια νωρίτερα από εμενα θα πάρεις και 20.000+ ευρω εφάπαξ, Εγώ θα πάρω τα.... μου.
Μην γραφεις εδώ,  δεν σε παίρνει.
Μην ξεχάσω φυσικά, εγώ πληρώνω το ρεύμα κανονικά.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!