tromaktiko: Είμαι η γενιά των 592

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Είμαι η γενιά των 592



Ειμαι και εγω ενας απο τους αγανακτησμενους. Εδω και 2 χρονια δουλευω σε μια γνωστη εταιρια. Φετος μας ανακοινωσανε οτι υπαρχει σοβαρο οικονομικο προβλημα και πρεπει να μειωθει ο μισθος μας.
Με μεγαλη αντισταση το αρνηθηκαμε ως εργαζομενοι, φυσικα χωρις αποτελεσμα , και μετα αρχισανε να μοιραζονται προειδοποιησεις απολυσεων σε ανθρωπους με πανω απο 25 χρονια υπηρεσιας που σημαινει οτι νομιμα , οπως εχει ορισει η κυβερνηση , η αποζημιωση μειωνετε κατω απο το μισο. Σημερα περνω 592 ευρω το μηνα και λεω και ευχαριστω που μπορω να εχω εστω και αυτο το εισοδημα..... Δεν εχω κανενα δικαιωμα ως εργαζομενος.... Και καθε μερα φοβαμαι οτι θα ερθω αντιμετωπος με την πολυποθητη προειδοποιηση.... Ειμαι η γενια των 592 και οχι δε περναω καθολου καλα , και δεν χαιρομαι καθολου , οπως προσπαθουσανε να με πεισουνε προβαλλοντας κωμικες σειρες.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!