τον Απρίλιο του 2003, αναβιώνει στη δικαστική αίθουσα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου (ΜΟΔ) της Θεσσαλονίκης... Στο εδώλιο του δικαστηρίου κάθονται συνολικά επτά άτομα, στους οποίους καταλογίζονται κατηγορίες που συνδέονται με την επικινδυνότητα από πλευράς οδικής ασφάλειας του μοιραίου λεωφορείου και το ακατάλληλο της κυκλοφορίας του στους δρόμους. Πρόκειται για πέντε άτομα που κατά το παρελθόν διετέλεσαν μέλη της διοίκησης των ΚΤΕΛ Ημαθίας, έναν υπάλληλο του ΚΤΕΟ Ημαθίας κι έναν συνάδελφό του στο Τμήμα Συγκοινωνιών του νομού.
Οι λεωφορειούχοι κατηγορούνται ότι προέβησαν σε εξω-εργοστασιακές επεμβάσεις στο μοιραίο λεωφορείο, αλλοιώνοντας, παράλληλα, τον αριθμό πλαισίου του οχήματος, με σκοπό να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του.
Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Θεσσαλονίκης, ενώ το έτος κατασκευής του οχήματος ήταν 1979, εμφανιζόταν να έχει κατασκευαστεί το 1987. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, έπρεπε να είχε αποσυρθεί από την κυκλοφορία από τις αρχές του Γενάρη του 2003.
Επιπλέον, στο βούλευμα γίνεται αναφορά στην έκθεση των πραγματογνωμόνων, όπου τονίζεται ότι η παλαιότητα του λεωφορείου, τα τεχνικά και μηχανικά του ελαττώματα, αλλά και η κακή του συντήρηση, το καθιστούσαν επικίνδυνο για την οδική ασφάλεια.
Σε ό,τι αφορά τους δύο υπαλλήλους, κατηγορούνται ότι ως μέλη της επιτροπής επιθεώρησης οχήματος της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών Ημαθίας, όφειλαν να αφαιρέσουν την άδεια κυκλοφορίας και τις πινακίδες του οχήματος. Η ακροαματική διαδικασία θα συνεχιστεί αύριο.