tromaktiko: Σχετικά με: 7 ευρω το ποτό "ενέργειας"

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Σχετικά με: 7 ευρω το ποτό "ενέργειας"



Ακου φίλε μου τα λάθη που εχεις κανει, που εγω με την παρεα μου το κανουμε κατα κόρων. Πρώτα ρωτας την τιμη πριν παραγγειλεις...
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/7_14.html
αν δεν σου κανει η τιμη του μαγαζιου λες του σερβιτορου εισαι "πανάκριβος" και φευγεις. μπαίνεις εδω και τον δινεις στεγνα οτι το ταδε μαγαζι ειναι πολυ ακριβό προσέχετε οι υπολοιποι.μονον ετσι θα προστατευτουμε οι πολλοι απο τους κερδοσκοπους. ελάτε να ενωθούμε για την βγαζουμε φθηνα.οσοι θελουν να αισχροκερδούν στην πλατη μας πρεπει να μαθουν να δεχονται και την κριτική του κοσμου .ελεος πια. πήγαινε αλλου και πληρωσε αυτο που πρεπει. εγω με το φιλαρακι μου ξερουμε ολες της τιμες για μια συγκεκριμενη μαρκα μπύρας σε ολη την πολη της Ρόδου. ιδια μπυρα ιδια γευση και μονον με πατατακια!!! μονο η θεα αλλαζει.αλλα δεν γινεται στο κεντρο της πολης να την βρισκουμε απο 3,20 εως και 6,50 ευρω την ιδια μαρκα μπυρας.δεν παω !! δεν μου αρεσει να με πιανουν κοτσο καταλαβες!! δεν ειναι τα 2 ευρω! νιωθω οτι με κοροϊδεύει ο μαγαζατορας. Αυτά φιλε μου την αλλη φορα πρόσεχε.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!