πιάσουν τα κριτήρια για το Solvency II ενώ τα χαρτοφυλάκια τους κυρίως του κλάδου αυτοκινήτου δεν θεωρούνται και ιδιαίτερα υγιή.
Άλλωστε όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς οι εταιρίες έχουν προβληματίσει και στο παρελθόν, ως προς τα περιθώρια φερεγγυότητάς τους αλλά και ως προς τα τιμολόγια τους στο αυτοκίνητο.
Ωστόσο φαίνεται οι εταιρίες αυτές να μην είναι το μόνο πρόβλημα στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά, αφού και σε άλλες εταιρίες θα χρειαστούν νέα κεφάλαια προκειμένου να προσαρμοστούν στα πλαίσια των κριτηρίων του Solvency II. Και μπορεί για τις δύο κρατικές εταιρίες των τραπεζών Εθνική και ΑΤΕ Ασφαλιστική να μεριμνήσουν οι θυγατρικές τους τράπεζες , άλλωστε η Εθνική Ασφαλιστική έχει ανακοινώσει ότι θα δεχθεί κεφαλαιακή ενίσχυση με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αλλά για άλλες εταιρίες που δεν στηρίζονται σε ισχυρούς θυγατρικούς “πυλώνες” η ανάγκη για άντληση κεφαλαίων θα είναι δύσκολη.
Πάντως η αγορά συνεχίζει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση και η ύφεση ,που πλέον μαστίζει τον κλάδο, με συντήρηση δυνάμεων και διατήρηση θέσεων και μεριδίων.
Έτσι πλέον εκλείπουν αθέμιτες ανταγωνιστικές πρακτικές αύξησης μεριδίων που μπορούν να αποβούν μοιραίες ,όπως στο παρελθόν για άλλες εταιρίες, που έχουν ήδη κλείσει. Στόχος για όλους είναι να διατηρηθούν στα σημερινά επίπεδα και να απαλλαγούν από τυχόν ζημιογόνες πρακτικές και χαρτοφυλάκια.
http://www.asfalisinet.gr/